تراکتور 1 - صبا 1
به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی که با آمدن امیر قلعه نوعی روزگار خوشی را میگذراند ،امیدوار بود با توقف استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز این دیدار فاصله اش را با صدر جدول کمتر کند.
کد خبر: ۲۱۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 14 April 2016
به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی که با آمدن امیر قلعه نوعی روزگار خوشی را میگذراند ،امیدوار بود با توقف استقلال خوزستان با کسب سه امتیاز این دیدار  فاصله اش را با صدر جدول کمتر کند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر
استادیوم: یادگار امام تبریز / تماشاگر:  10 هزار نفر
داور: احمد صالحی ؛ کمک‌ها: سعید قاسمی، حمید سبحانی و امید سعیدفر / ناظر: محمدرضا فلاح
اخطار
امیرحسین صادقی(45) از صبا
بختیار رحمانی(66) از تراکتورسازی
سعید آقایی(69) از تراکتورسازی

تراکتورسازی
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، آگوستو سزار، مهدی کیانی، سینا عشوری، سروش رفیعی(1+90: شجاع خلیل‌زاده)، بختیار رحمانی و فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

صبای قم
میلاد فراهانی، امیرحسین صادقی، فیلیپه ماچادو، داوود بهادری، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی(75- سامان آقازمانی)، کریم اسلامی(67- محمد بائوج‌رضایی)، فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی.
سرمربی: علی دایی

تراکتور در این دیدار با گل کارلوس کاردوسو در دقیقه 40 از صبای قم پیش افتاد و این شاگردان علی دایی بودند که در دقیقه 88 توانستند از این دیدار یک امتیاز به اندوخته های خود بیافزایند.
 شرح گل:
تراکتورسازی 1- صبا 0(دقیقه 40: کارلوس کاردوسو): پرتاب دست عشوری را ماچادو به اشتباه دفع کرد که رحمانی از این فرصت بهره برد و با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه صبا فرستاد تا کاردوسو پیش تاخته در موقعیت مشکوک به آفساید با ضربه سر شیرجه‌ای گل اول مسابقه را به ثمر رساند.
تراکتورسازی 1- صبا 1(دقیقه 88: محمد بائوج‌رضایی): ارسال آرام‌طبع را امیرحسین صادقی با ضربه سر به تیرک افقی دروازه تراکتورسازی زد که این توپ در برگشت مقابل پای بائوج‌رضایی قرار گرفت تا مهاجم جوان و تعویضی صبا گل تساوی را وارد دروازه اخباری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار