فرماندار اردکان از احداث چند واحد تولیدی جدید در بخش خرانق شهرستان اردکان با مشارکت بخش خصوصی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 11 April 2015

به گزارش تابناک یزد، حسین اسماعیلی، در نشستی با بخشداران بخش‌های عقدا، خرانق و مرکزی در شهرستان اردکان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری، بر تعامل سازنده بخشداران با اهالی شهرها و روستاهای این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار اردکان از بخشداران خواست: در سال جاری طرح‌های خود را با برنامه و هدف اجرا کنند و جلب رضایت مردم از اولویت‌های اصلی آنها در اجرای برنامه‌های مختلف باشد.

وی تصریح کرد: عمده مشکلات روستاهای این شهرستان کمبود آب، کیفیت نازل آب آشامیدنی و کاهش محصولات کشاورزی به علت خشکسالی‌های پی در پی در سال‌های اخیر است که مقرر شد راهکارهای عملی برای حل و رفع این مشکلات تهیه و اجرایی شود.

اسماعیلی با اشاره به ممنوعیت احداث و استقرار صنایع آلاینده در اردکان اظهار داشت: رویکرد ما توسعه صنایع پاک و غیرآلاینده و جانمایی کارخانجات صنعتی با در نظر گرفتن موارد زیست محیطی و سلامت و بهداشت مردم است.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعمال این سیاست‌ها، از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه اردکان به ویژه دشت یزد اردکان کاسته شود و ارمغان اجرای این طرح‌ها، سلامت و استفاده از هوای پاک برای مردم نجیب منطقه باشد.

فرماندار اردکان از توسعه صنایع غیرآلاینده در بخش‌های خرانق، عقدا و مرکزی خبر داد و خاطر نشان کرد: این سیاست را با جدیت دنبال خواهیم کرد و از استقرار صنایع پاک در این منطقه استقبال می‌کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: به منظور کاهش آمار بیکاری در بخش خرانق و جلوگیری از مهاجرت اهالی روستاهای این بخش به یزد و اردکان، در سال جاری شاهد احداث چند واحد تولیدی با مشارکت بخش خصوصی در خرانق خواهیم بود.

به گزارش فارس، خرانق از بخش‌های مهم و تاریخی شهرستان اردکان است و در فاصله 35 کیلومتری مرکز شهرستان اردکان و 85 کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار