رئیس امور توزیع برق سیمرغ
رئیس امور توزیع برق شهرستان سیمرغ گفت: نخستین مانور پدافندی خطوط شبکه برق استان مازندران با نام «مانور تعمیراتی اقدام و عمل 1» در سیمرغ انجام شد.
کد خبر: ۲۱۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 11 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدسعید سیدخندان اظهار کرد: نخستین مانور پدافندی خطوط شبکه برق استان مازندران با نام «مانور تعمیراتی اقدام و عمل یک» در سیمرغ انجام شد.

وی افزود: این مانور با حضور امور 16گانه توزیع استان از ساعت 6:30 صبح آغاز و ابتدا کار تعریف‌ شده و نیروها مستقر شدند و بعد از استقرار نیروها از ساعت 9:30 دقیقه صبح قطعی برق اعمال‌ شده و مانور نیز تا ساعت 13:30 ادامه داشت.

رئیس امور توزیع برق سیمرغ با بیان اینکه مدتی قبل از اجرای مانور توسط سیستم «اولترا سونیک» با ارسال امواج نشت‌هایی که توسط چشم انسان قابل دید نیست شناسایی و مشخص شد، تصریح کرد: مکان‌هایی که امکان وجود مشکل در آن وجود داشت یا در آینده مشکل ایجاد می‌کرد نیز شناسایی و مشخص شدند تا در اجرای مانور این مشکلات نیز رفع شود.

وی با اشاره به اینکه از منطقه روستای سنگتاب از توابع بخش تالارپی شهرستان سیمرغ تا میدان سردار شهید صمصام طور شهر کیاکلا جزو منطقه عملیاتی مانور بوده است، بیان کرد: بر اساس عیب‌یابی که از گذشته توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام شده بود این مانور انجام شد.

سیدخندان تغییر مقره‌ها، اصلاح و تغییر جمپرها، ساماندهی اتصالات سست، جابه‌جایی شبکه 20 کیلوولت، کاهش قطعی لحظه‌ای، کاهش تلفات و جمع‌آوری پایه‌ها مازاد از برنامه‌های اجراشده در مانور دانست و تصریح کرد: بر اساس نام‌گذاری سال 95 به سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری، این مانور نیز با نام «مانور تعمیراتی اقدام و عمل 1» در سطح شهرستان به اجرا درآمد.


وی در پایان گفت: حدود 100 نفر از عوامل امور توزیع برق سراسر استان در این مانور شرکت داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار