کد خبر: ۲۱۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 11 April 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون وزير و رئيس سازمان فني و حرفه‌اي كشور گفت: توسعه تمام ابعاد فرآيند اشتغال و كار با تامين مهارت براساس نياز كشور، شاغلين بازار كار و افراد جوياي كار محقق خواهد شد.

 "محمد امين سازگارنژاد" در اولين نشست اعضاي شوراي هماهنگي تعاون،كار و رفاه اجتماعي استان يزد در سال جديد، گفت: در تمام حوزه‌ها بايد سعي كنيم كه با شناخت بهتر وظايف خود و افزايش توانمندي‌ها، اثربخشي بيشتري را ممكن سازيم.

وي خاطرنشان كرد: در اين جايگاه بايد مهارت را در سه شاخه تامين نياز كشور، شاغلين بازار كار و افراد جوياي كار برنامه‌ريزي و آموزش دهيم تا بتوانيم از تمام ابعاد فرآيند اشتغال و كار را توسعه بخشيم.

رئيس فني و حرفه‌اي كشور اظهار كرد: فرهنگ كار دوستي و كارجويي در استان يزد از پيشينه بسيار قوي برخوردار است و با شناخت پتانسيل‌ها مخصوصاً در حوزه گردشگري مي‌تواند چون هميشه موفق و به عنوان الگو ظاهر شود.

سازگارن‍ژاد عنوان كرد: بايد اقتصاد استان يزد با شناخت دقيق، مهارت سفارش دهد و بگويد چه مواردي در اولويت قرار دارند تا در اين مسير، برنامه‌هاي سازمان فني و حرفه‌اي با تاكيد بر رونق بخشيدن به فرآيند اشتغال حركت كند.

"محمد حسين رياحي" مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز نيز در اين نشست توجه به آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و مهارت محور  در استان را ضروري دانست و گفت: بايد با بهره‌مندي از تكنيك‌هاي روز، نگاه خلاقانه در جامعه را افزايش داد تا در سايه آن كار و كارآفريني رونق يابد.

اين مسئول افزود: با توجه به ويژگي‌هاي منطقه‌اي، در استان يزد به توسعه صنايع پاك نيازمنديم كه اين امر آموزش علم روز متناسب با حرفه‌هاي جديد را لازم دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار