فرماندار خلخال با اشاره به الحاق روستاي اندبيل به شهر خلخال گفت: الحاق روستاهاي اندبيل ، خوجين و علي آباد به شهر خلخال در آينده توسعه عمراني و اجتماعي اين روستاها را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۰۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 10 April 2016
به گزارش ايرنا ، علي نظري شيخ احمد روز يكشنبه در نشستي با دهيار ، اعضاي شوراي اسلامي و معتمدين روستاي اندبيل از توابع بخش مركزي خلخال افزود: با الحاق روستاي ياد شده به شهر در آينده سطح خدمات شهري ارائه شده به اهالي اين سه روستا به مراتب بهتر و بيشتر خواهد شد.
نظري كرد: فاصله روستاي هدف گردشگري اندبيل تا مركز شهر خلخال بسيار كمتر از فاصله شهرك هاي موجود اين شهر بوده و اين كار الحاق اين روستاي پرجمعيت به شهر خلخال را ضروري كرده است.
وي با بيان اينكه اجراي طرح هاي عمران روستاي در روستاهاي خلخال نيازمند همكاري و مشاركت جمعي اهالي روستاهاي اين شهرستان است افزود: در حالي كه اجراي طرح فاضلاب روستاي اندبيل به عنوان يكي از دو روستاي پايلوت اجراي طرح فاضلاب روستايي كشور از سال گذشته آغاز و هنوز مراحل اجرايي اين طرح پايان نيافته درخواست آسفالت سطح معابر حفاري شده روستا از سوي اهالي اندبيل انتظاري زود هنگام از مسوولان شهرستان است.
وي گفت: با خاتمه عمليات اجرايي شبكه فاضلاب روستا ساماندهي معابر و آسفالت سطح خيابان ها و كوچه هاي اندبيل اجرا خواهد شد.
نظري شيخ احمد اظهار كرد: در سال گذشته بيش از سه ميليارد ريال براي اجراي سنگفرش معابر روستاي اندبيل و اجراي طرح گردشگري اين روستا از سوي بنياد مسكن خلخال هزينه شده و امسال نيز اعتبار لازم براي ادامه اين طرح در روستاي هدف گردشگري اندبيل تخصيص خواهد يافت.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعيت در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار