مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: الزام همه جایگاه‌های عرضه سوخت به سیستم حذف بخاز بنزین در این جایگاه‌ها در دستور کار است.
کد خبر: ۲۰۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷ 10 April 2016
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: الزام همه جایگاه‌های عرضه سوخت به سیستم حذف بخاز بنزین در این جایگاه‌ها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصر سجادی عصر شنبه در آئین بهره برداری از ۱۷ جایگاه کوچک سوخت در اصفهان که با محوریت شهرداری اصفهان و با همکاری بخش خصوصی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اجرایی شد، ضمن قدردانی از خدمات شهری ارائه شده در شهرداری اصفهان اظهار داشت: ارائه خدمات شهری در شهر اصفهان از اواسط دهه ۶۰ تاکنون آغاز شده و شهروندان در این بازه زمانی از این خدمات بهره‌مند بوده‌اند.

وی تصریح داشت: به جرات می‌توان گفت که از ابتدای شکل‌گیری شهرداری‌ها تاکنون خدمات شهری ارائه شده در اصفهان با هیچ شهری قابل مقایسه نیست.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی راه اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت بنزین را از دیگر خلاقیت‌های مسئولان و شهروندان اصفهانی عنوان کرد و افزود: از اینرو ضروری است که برنامه‌ای تصویری از روند بهره برداری از جایگاه‌های کوچک سوخت بنزین در اصفهان تهیه و برای الگوگیری در اختیار مسئولان دیگر کلانشهرها قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت بنزین روزانه یک لیتر بخار بنزین را وارد هوای اصفهان می‌کنند و باید تجهیز همه پمپ بنزین‌ها به دستگاه حذف بخار بنزین در این اماکن در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: در دستور کار داریم که همه پمپ بنزین‌ها را به منظور کمک به کاهش آلاینده‌های شهر اصفهان و دیگر کلانشهرهای کشور ملزم به استفاده از این مکانیسم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار