مدیر مرکز نیکوکاری فریدونکنار
مدیر مرکز نیکوکاری فریدونکنار از کمک یک‌ میلیارد ریالی مردم خیر و نیک‌اندیش این شهرستان در روزهای پایانی سال 94 و نخستین روزهای بهار 95 به نیازمندان منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 05 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، زهرا سعیدی‌کناری در نشست هم‌اندیشی کانون‌های نیکوکاری مساجد فریدونکنار اظهار کرد: نخستین خانه مهربانی شهرستان فریدونکنار با حمایت یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین خیران منطقه در روبه‌روی مسجد امام سجاد (ع) فریدونکنار دایر شده است.

وی افزود: مرکز نیکوکاری مسجد امام سجاد (ع) فریدونکنار متولی خانه مهربانی شهرستان شد و از 11 اسفند 94 تا روزهای شروع بهار 95 در تعطیلات نوروزی دفتر خانه مهربانی که به صورت رایگان توسط یک خیر به این مجموعه اهدا شد.

مدیر مرکز نیکوکاری شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: انواع لوازم خانگی، پوشاک، لوازم چوبی، لوازم آشپزخانه و مایحتاج زندگی در این مرکز جمع‌آوری شده و در اختیار نیازمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست قرار می‌گیرد. 

سعیدی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری مسجد امام سجاد (ع) فریدونکنار زیر نظر کمیته امداد امام خمینی این شهرستان فعالیت می‌کند، ادامه داد: ساعت کاری این مرکز از ساعت 8 تا 20 است و آمادگی دریافت کمک‌های نقدی، غیرنقدی و لوازم خانگی از طرف همه مردم در این ساعات وجود دارد و همچنین نیازمندان شهرستان می‌توانند با مراجعه به دفتر این مرکز مورد حمایت قرار بگیرند. 

وی با تاکید بر اینکه بانوان همکار مرکز نیکوکاری مسجد امام سجاد (ع) فریدونکنار امدادیار بوده و به صورت افتخاری فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این مدت مردم خیر و نیک‌اندیش شهرستان فریدونکنار حدود 15 میلیون تومان کمک نقدی و معادل 85 میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی به مرکز نیکوکاری داشتند. 

مدیر مرکز نیکوکاری شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه فعالیت‌های این مرکز از دی ماه سال 93 شروع شد، تصریح کرد: مردم فریدونکنار سابقه بسیار خوبی در کارهای خیر دارند و از طرح‌های انسان دوستانه و همیاری خانواده‌های بی‌سرپرست استقبال می‌کنند.

سعیدی گفت: مرکز نیکوکاری مسجد امام سجاد (ع) فریدونکنار برنامه‌ریزی‌های خوبی برای خدمات دهی همه جانبه در بخش‌های جهیزیه نوعروسان، پوشاک، خوراک، لوازم خانگی و بیماران دارد که با کمک مردم خیر منطقه محقق می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار