رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه گفت: با توجه به شوق جوانان فیلمساز این منطقه، نبود سالن سینما احساس می‌شود و جا دارد بخش خصوصی در این زمینه ورود پیدا کند.
کد خبر: ۲۰۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 05 April 2016
حسین محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متنوع فرهنگی و هنری نوروزی با همکاری شهرداری، اظهار داشت: دراین جشنواره‌ها از ظرفیت هنرمندان بومی شهرستان در محل اسکان مسافرین و پارک‌های ساحلی بنادرلنگه، کنگ و سایرروستاهای ساحلی استفاده شد.

وی افزود: از دیگر اقدامات، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در عمارت تاریخی بندرلنگه بود که گام مثبتی برای پویایی این محل تاریخی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس، گفت: آثار 6 نفر از هنرمندان بومی در هتل دیپلمات برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شد.

محسنی تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه فضاهای مناسب فرهنگی در بندرلنگه صورت گرفته که می‌توان به تعمیر، بازسازی و بهسازی سالن اجتماعات گوهر با همکاری و مشارکت شهرداری اشاره کرد که به زودی مجددا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ساخت پلاتو نیز توسط شهرداری بندرلنگه از ابتدای سال جاری آغاز شده که نویدبخش توجه و دغدغه شهردار و اعضاء شورای شهر به فرهنگ و هنر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه اظهار داشت: نکته‌ای که بندرلنگه را با سایر نقاط استان متمایز می‌کند، وجود 6 گروه فیلمسازی حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای در این بندر است که تاکنون حدود 14 فیلم کوتاه طی دو سال اخیر ساخته شده که این نیز ناشی از نگاه و حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بوده است.

محسنی یادآور شد: با توجه به ذوق و شوق هنری جوانان فیلمساز در این منطقه، خلاء نبود سالن سینما نیز احساس می‌شود و جا دارد بخش خصوصی و خیرین در این زمینه ورود کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار