نماینده مردم ارومیه گفت که اکثریت نمایندگان مجلس از توضیحات محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی در جلسه غیرعلنی امروز در مورد بیانیه سوئیس قانع شدند.
کد خبر: ۲۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ 09 April 2015

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیــــه، عابد فتاحی به ارائه توضیحات اجمالی در مورد جزئیات جلسه غیرعلنی امروز با حضور ظریف و صالحی پرداخت و گفت: در ابتدا آقای صالحی گزارشی از مسائل فنی مطرح شده در جریان مذاکرات لوزان برای نمایندگان ارائه داد و به سوالات و ابهامات پاسخ داد.

وی افزود: بعد از آن آقای ظریف نیز پشت تریبون حاضر شد و به سوالات نمایندگان که در جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح شده بود پاسخ داد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس تاکید کرد که اکثریت 90 درصدی نمایندگان از پاسخ‌های ظریف و صالحی قانع شدند چون توضیحات ارائه شده بسیار قوی، واضح و خوب بود و فکر نمی‌کنم که هیچ سوالی در ذهن نمایندگان باقی مانده باشد البته چند نماینده‌ای هستند که هیچ وقت قانع نمی‌شوند و طبیعتا آنها نیز همچنان از پاسخ‌ها قانع نشدند.

فتاحی همچنین گفت که جلسه غیرعلنی مجلس برای حضور وزیر امور خارجه در مراسم استقبال از رییس‌جمهور ترکیه زودتر از موعد به پایان رسید که بعد از پایان صحبت‌های آقای ظریف و صالحی، نمایندگان با حلقه زدن دور آنها استقبال خوبی از آنها داشته و آنها را بدرقه کردند.

وی در پایان گفت که لاریجانی نیز از نمایندگان درخواست کرده که جزئیات جلسه امروز را منعکس نکنند چون این کار به ضرر امنیت ملی و منافع کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار