رییس جامعه هتل‌داران استان زنجان، از افزایش 12 درصدی نرخ هتل‌ها در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 04 April 2016
کامیار اسکندریون در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: افزایش نرخ هتل‌ها دی‌ماه اعلام شده و از 15 دی‌ماه سال گذشته باید اعمال می‎‌شد، ولی در استان زنجان این اتفاق نیفتاد.
 
وی افزود: در استان زنجان با هدف افزایش جذب گردشگر، افزایش نرخ هتل انجام نشده است، لذا در چند روز آینده شاهد افزایش 12 درصدی قیمت هتل‌های استان خواهیم بود.
 
این فعال عرصه گردشگری خاطرنشان کرد: در استان زنجان گران‌ترین هتل، تنها هتل چهار ستاره استان و ارزان‌ترین نیز در بین مهانپذیرها مربوط به مهمانپذیر اسلامی و طارم است.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در ایام نوروز و میزان اقامت گردشگران در هتل‌ها، اظهار کرد: با توجه به سرمایه صرف شده توسط هتل‌داران باید اعلام کرد که فعالیت این صنف بازده اقتصادی ندارد، ولی میزان اقامت گردشگران نسبت به سال‌های گذشته خوب بوده است.
 
اسکندریون تصریح کرد: نوروز امسال میزان اقامت گردشگران در هتل‌ها از 27 اسفند تا 13 فروردین ماه امسال، 3628 نفر بوده و افزایش 7.5 درصدی داشته است که با این افزایش حضور گردشگران امیدواریم امسال، سال خوبی برای هتل‌داران استان زنجان و افزایش حضور گردشگران باشد.
 
وی عنوان کرد: برای ایام نوروز بازرسی‌ها در قالب فعالیت‌های ارشادی، راهنمایی و تشویقی بوده است و از 25 اسفندماه عملیات میدانی در قالب بازرسی با دستگاه‌های مرتبط همچون تعزیرات، میراث‌فرهنگی و نماینده استاندار آغاز شده و تذکرات لازم داده شده است.
 
عضو هیئت‌مدیره جامعه هتل‌داران ایران با بیان اینکه فعالیت‌های نظارتی از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه داشته است، تاکید کرد: در شهرستان‌های استان برای آمادگی جامعه هتل‌داران جلسات متعددی با همه واحدهای پذیرایی، اقامتی و آژانس‌های گردشگری برگزار شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار