فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها از محورهای مواصلاتی استان در نوروز امسال گفت: میزان تصادفات فوتی در طرح نوروزی امسال در استان همدان ۱۲ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۲۰۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 04 April 2016

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها از محورهای مواصلاتی استان در نوروز امسال گفت: میزان تصادفات فوتی در طرح نوروزی امسال در استان همدان ۱۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش تسنیم، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در جمع خبرنگاران با اشاره اقدامات انجام شده در طرح نوروزی پلیس اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح روزانه 75 تیم کنترل ترافیکی در سطح جاده‌های استان همدان حضور داشتند و 25 دستگاه خودرو کمکی به پلیس اختصاص داده شده بود.

وی با اشاره به کاهش 100 درصد تصادفات فوتی درون شهری در استان همدان افزود: امسال در مجموع میزان تصادفات منجر به فوت در استان همدان 12 درصد کاهش داشته است که در این راستا 23 نفر در جاده‌های استان بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: نوروز امسال بیش از 6 میلیون تردد در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان ترددها 13 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تخطی از سرعت مطمئنه عامل اصلی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان همدان بوده است، گفت: 57 درصد متوفیان در صحنه تصادف و 43 درصد در بیمارستان‌ها فوت کردند.

مهدیاننسب از توقیف 868 خودرو متخلف در استان همدان خبر داد و افزود: نوروز امسال 146 جلد گواهینامه مربوط به رانندگان خودروهای حادثهساز توقیف شده است.

وی با اشاره به اجرای 14 مورد گشت هوایی در محورهای پرتردد استان در ایام نوروز عنوان کرد: 24 نقطه حادثهساز در جاده‌های استان همدان شناسایی شده است که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی تعدادی از آنها اصلاح شدند.

کاهش 28 درصد وقوع سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به وضعیت حوزه انتظامی در نوروز امسال اظهار داشت: میزان وقوع سرقت در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل گستردگی تور کنترلی پلیس 28 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی وقوع جرائم خشن در استان بیان کرد: در نوروز امسال 3 مورد درگیری و نزاع قومی در سطح استان رخ داده است که عاملان آنها با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

مهدیاننسب از دستگیری 10 نفر از عاملان یک نزاع دسته جمعی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: روز گذشته یک مورد قتل در شهرستان کبودراهنگ به دلیل اختلافات ملکی رخ داده است که قاتل شناسایی شده و توسط پلیس در حال رسیدگی و پیگیری است.

کشف 207 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان

وی با اشاره به افزایش 268 درصدی کشفیات مواد مخدر ایام نوروز خبر داد و افزود: در طول تعطیلات نوروزی 207 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان، تهیه و توزیع کنندگان و خرده فروشان در استان همدان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به نامگذاری سال 95 با عنوان «اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل» بیان کرد: نیروی انتظامی 16 اولویت مأموریتی با رویکرد کمک به اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های داخلی و برون سازمانی تدوین کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت شورای پژوهشی فرماندهی انتظامی استان از اواخر ماه جاری آغاز می‌شود، افزود: مبارزه قاطع با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در اولویت کاری امسال قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار