کد خبر: ۲۰۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 02 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، منتخبان مردم هرمزگان در بهارستان به عیادت رییس روابط عمومی آموزش و پرورش رفتند.

منتخبان مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،جداگانه با "نعمت روزپیکر" رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان دیدار و درجریان آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفتند.
  
منتخبان مردم هرمزگان در بهارستان به عیادت رییس روابط عمومی آموزش و پرورش رفتند

 در این دیدارهای احمد مرادی، حسین هاشمی تختی و محمد آشوری سه منتخب  حوزه انتخابیه بندرعباس،قشم،حاجی آباد ،خمیر و ابوموسی ضمن تکریم جایگاه رفیع معلم، توجه به این قشر فرهیخته را موجب اعتلای کشور در همه عرصه ها عنوان کردند.

به گفته احمد مرادی؛منتخب مردم بندرعباس که پیش از این درمسوولیت فرمانداری بندرعباس انجام وظیفه می نمود،آموزش و پرورش رکن توسعه است و بدون برخورداری از یک آموزش و پرورش پویا وبالنده نمی توان به اهداف توسعه دست پیدا کرد.

وی افزود: فرهنگیان به عنوان پرچمداران نهاد تعلیم و تربیت باید درکانون توجه ویژه مسوولان باشند چرا که معلم محورآموزش و پرورش است و باید از هرحیث تامین تا با فراغ بال وآسودگی خاطربه امرخطیر تعلیم و تربیت نسل آینده کشور همت بگمارد.

مرادی با آرزوی سلامتی برای نعمت روزپیکر رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، از وی به عنوان نیروی توانمند، صادق و دلسوز در آموزش و پرورش هرمزگان یاد نمود وبرای سلامتی وی از درگاه خداوند متعال دعا کرد.

برپایه این گزارش؛ دو منتخب دیگر حوزه انتخابیه مذکور نیز  هرکدام در دیدار های جداگانه با تاکید برجایگاه آموزش و پرورش، این نهاد را زیر بنای توسعه عنوان کردند که نقش آن درتحقق اهداف سند چشم اندازبی بدیل وغیر قابل انکار است.

حسین هاشمی تختی با بیان اینکه همه ظرفیت ها باید درخدمت آموزش و پرورش باشد،اظهارکرد: هیچ جامعه ای بدون دارا بودن آموزش و پرورش توانمند به توسعه یافتگی و رشد و پیشرفت نخواهد رسید. استانداراسبق هرمزگان افزود: توجه به نیازهای فرهنگیان به عنوان راهبران امرتعلیم و تربیت باید درمتن برنامه ها و اولویت هاباشد تااین قشر شریف بتوانند نقش خود را در پویایی نظام تعلیم وتربیت ایفا کنند.

هاشمی در پایان با قدردانی از خدمات ارزنده روز پیکر درجایگاه رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان،سلامتی هر چه زودتر وی را ازدرگاه خداوند متعال طلب کرد.

محمد آشوری دیگرمنتخب بندرعباس که سابقه سه دوره نمایندگی مستمر این حوزه را دارد نیز در جریان عیادت ،ازآموزش و پرورش به عنوان زیر بنای توسعه یاد کرد که به گفته وی اگر به درستی مورد توجه و حمایت نباشد توسعه درمفهوم واقعی آن اتفاق نخواهدافتاد.

عضو هیات رییسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: حمایت از آموزش و پرورش باید فراسازمانی باشد و همه برای تحقق اهداف و برنامه های این مجموعه پای کارباشند.آشوری در پایان با تکریم مقام معلم،سلامتی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان که به گفته وی علاوه بر آموزش و پرورش درعرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی منشاء خدمت بوده است را از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

 نعمت روز پیکررییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان در پی ابتلا به عارضه تومور بدخیم در ناحیه صورت، تحت چندین نوبت عمل سخت جراحی قرار گرفت و هم اکنون دوره پرتو درمانی یک ماهه را زیرنظر متخصصان در تهران به پایان رسانده است.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار