مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 4 سهمیه استخدامی به جمعیت هلال‌احمر چرام خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 01 April 2016
مسعود مثنوی که در روزهای گذشته به شهرستان چرام سفر کرده بود،در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از استخدام 4 نیرو در جمعیت هلال‌احمر چرام خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شهرستان‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد مشکل کمبود نیروی انسانی وجود دارد، اظهار کرد: در آینده‌ نزدیک نیروی استخدامی ویژه جمعیت هلال‌احمر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

وی تعداد مجوز استخدام در سطح استان را 14 نفر عنوان کرد و متذکر شد: در این آزمون استخدامی برای شهرستان چرام که جمعیت هلال‌احمر نوپایی دارد 4 نفر سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: بین امدادگران و اعضای فعال هلال‌احمر آزمون استخدامی برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان در آزمون شرکت کرده و مشغول به کار خواهند شد.

مثنوی با تأکید بر این مطلب که هنوز شرایط احراز اعلام نشده است، خاطر نشان کرد: با توجه به پست‌هایی که در جمعیت نیاز داریم، هم بحث مدارک مربوط به امداد و نجات و هم مدارک تحصیلی علوم اجتماعی احتمالا مورد نیاز باشد.

وی افزود: به جهت اینکه قرار است کل آزمون جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور از طریق سازمان سنجش برگزار شود، منتظر هستیم شرایط احراز مورد نیاز اعلام شده تا به اطلاع امدادگران و اعضای فعال هلال‌احمر برسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری این آزمون استخدامی در سال 95 خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با برگزاری این آزمون استخدامی، مشکل کمبود نیرو در شهرستان‌ها به خصوص شهرستان چرام، رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار