کد خبر: ۲۰۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱ 01 April 2016
تابناک گیلان: کارشناس هواشناسی گیلان از بارش برف در ارتفاعات و بارندگی در جلگه در روز طبیعت خبر داد.

مهدی کوثری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت هوای گیلان برای روز طبیعت، اظهار کرد: اکنون آسمان بیشتر نقاط گیلان ابری و بارندگی است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی رشت 11 درجه است، تصریح کرد: دمای رشت نسبت به روز گذشته در این ساعت سه درجه کاهش دارد و رطوبت نسبی هوا 82 درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به فعالیت متناوب جریان ناپایدار، افزود: بر اثر این جریان وزش باد و کاهش دما به همراه بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

وی هوای روز طبیعت را همراه با بارندگی در جلگه و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی کرد و گفت: مسافران و رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی گیلان را دارند تمهیدات لازم را بیندیشند.

کوثری با تصریح بر اینکه بعد از ظهر فردا بارندگی از غرب گیلان کاسته می‌شود، خاطرنشان کرد: برای روز جمعه هوای ابری و مه‌آلود، وزش باد و بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول، وقوع رعد و برق بهاری را برای گیلان پیش‌بینی کرد و یادآور شد: 13 و 14 فروردین ماه هوای گیلان ابری و وزش باد و بارش باران و ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه منجیل با 17 درجه سانتی‌گراد در شبانه‌روز گذشته گرم‌ترین شهر گیلان بود، متذکر شد: جیرنده با صفر درجه سردترین شهر گیلان بود.

وی هوای روز شنبه را کاهش سرما و بارندگی و افزایش دما پیش‌بینی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار