مدیر راهداری اداره‌کل شهرسازی آذربایجان‌شرقی:
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از باز بودن تمام راه‌های اصلی استان با وجود بارش برف خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط راه ارتباطی 20 روستای شهرستان ورزقان مسدود است.
کد خبر: ۲۰۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 30 March 2016

به گزارش تابناک تبریز از اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، حسین حسن‌زاده اظهار داشت: بارش برف که از شب گذشته در برخی محورهای استان آغاز شده بود در زمان حاضر متوقف شده است وراههای اصلی باز است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی افزود: در حال حاضر راه ارتباطی 20 روستای شهرستان ورزقان مسدود است که همکاران راهداری برای بازگشایی این محورها عازم منطقه شده‌اند.

وی در عین حال بر رعایت احتیاط در رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ برای مسافرت های جاده ای تاکید کرد و گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی استان احتمال بارش مجدد برف وباران وجود دارد.

حسن‌زاده اعلام کرد: شماره تلفن 04134453020 مرکز مدیریت راه‌های استان به طور شبانه روزی و سامانه پیام کوتاه 30008926 برای دریافت انتقادها و پیشنهادها به عنوان پل ارتباطی این اداره کل با مسافران در طول اجرای طرح نوروزی 95 در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طرح نوروزی راهداری همزمان با سراسر کشور از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

بارش برف راه‌های مواصلاتی شهرستان ورزقان را سفید پوش کرد

رئیس اداره راه و شهرسازی ورزقان گفت: بارش برف راه‌های مواصلاتی شهرستان را سفید پوش کرد.

اصغر محمودی‌اصل افزود: بارش برف که از عصر روز سه‌شنبه آغاز شده بود موجب غافلگیری اهالی و مسافران نوروزی گشته و راه ارتباطی 20 روستا را نیز مسدود کرد.

 وی اظهار داشت:  ارتفاع برف که در مناطق مرتفع به بیش از 20 سانتی‌متر نیز می‌رسید باعث مسدود شدن محورهای مواصلاتی 20 روستای صعب‌العبور شهرستان شد که با تلاش راهداران زحمتکش این اداره، بازگشایی این محورها از صبح آغاز شده و امید است  امروز پایان یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار