استاندار اردبیل :
استاندار اردبیل توسعه صنعت گردشگری در استان را گامی اساسی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر منابع خدادادی دانست.
کد خبر: ۲۰۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 30 March 2016

استاندار اردبیل توسعه صنعت گردشگری در استان را گامی اساسی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر منابع خدادادی دانست.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش سه شنبه شب در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مشگین شهر افزود: تمامی بخش های اقتصادی باید در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتی باشند و در این میان نقش حوزه گردشگری به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان اردبیل بسیار مهم و اساسی می باشد.

وی همچنین با اظهار تاسف از خسارت سنگین وارده به باغ شهرستان مشگین شهر بر اثر سرمازدگی اواخر اسفندماه گذشته خواستار تسریع در بررسی و پرداخت خسارت وارده به باغداران شد.

فرماندار شهرستان مشگین شهر نیزدر این جلسه گفت: با وجود اینکه در تعطیلات نوروزی بیشتر مناطق استان اردبیل با کاهش گردشگران مواجه بودند، شهرستان مشگین شهرشاهد رشد 30 درصدی مسافران نوروزی بود .

ابراهیم امامی همچنین با بیان اینکه از کل خسارت وارده به باغداران وکشاورزان منطقه در سال گذشته تا کنون 10 درصد آن پرداخت شده است از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این زمینه انتقاد کرد.

در پایان این جلسه از خانم ها سحر ذوقی وآیسان بیگ زاده اعضای تیم ملی کاراته بانوان وکاظم جهانگیر زاده نفر دوم کارگردانی تئاتر خیابانی کشور تجلیل شد.

استاندار اردبیل همچنین در جریان سفر به مشگین شهر با حضور در منزل برادران شهید خلیل و ابراهیم محمدزاده از خانواده این شهیدان دلجویی کرد.

خدابخش همچنین با حضور در منزل مسکونی علی فرج زاده، قهرمان مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ومحمد نقوی نفر دوم جشنواره موسیقی کشور نیز تجلیل کرد .

استاندار اردبیل همچنین با حضور در پایگاه های امدادی وانتظامی ستاد تسهیلات نوروزی از نزدیک در جریان ارایه خدمات به مسافران قرار گرفته و میثاق نامه " نه به تصادفات" را امضا کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار