معاون برنامه ریزی وسرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری گفت: دولت به پروژه های گردشگری با بیش از 50 درصد پیشرفت تسهیلات ویژه مالی اعطا می کند.
کد خبر: ۲۰۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 30 March 2016

سعید شیرکوند سه شنبه شب در نشست اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان مشگین شهرافزود: این اقدام با هدف کمک به بخش خصوصی و حمایت از توسعه سرمایه گذاری ها در حوزه گردشگری صورت می گیرد.
وی بیان کرد: مجریان پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی آنها 50 درصد است می توانند با معرفی سازمان به بانک های عامل از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.
به گفته وی ، هشت درصد از سود بانکی این نوع تسهیلات توسط سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری تامین می شود.
وی با اشاره به قابلیت های گردشگری شهرستان مشگین شهراز روند روبه رشد صنعت گردشگری در این منطقه اظهار رضایت کرده و حجم سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه گردشگری این شهرستان را قابل تحسین دانست .
مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز در سخنانی با تقدیرازاعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مشگین شهر، توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل را گامی در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با تکیه بر منابع خدادادی دانست.
ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز گفت: درحالیکه در تعطیلات عید بیشتر مناطق استان اردبیل با کاهش آمار مسافران مواجه بودند شهرستان مشگین شهرشاهد رشد 30 درصدی مسافران نوروزی بود .
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غرب اردبیل واقع است ، چندین دهنه آب گرم معدنی ، کوه سبلان ، دهها اثر تاریخی از جمله بقعه شیخ حیدر ، سنگ افراشته های شهر یئری ، قلعه های دیو و کهنه و پل معلق از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار