معاون جوانان جمعیت هلال احمر احمر لرستان:
مژگان حجاریان معاون جوانان جمعیت هلال احمر احمر لرستان گفت: بیش از 107هزار مسافر از خدمات جوانان هلال احمر لرستان در بحث ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بهره منده شده اند.
کد خبر: ۲۰۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 29 March 2016


به گزارش تابناک لرستان،مژگان حجاریان معاون جوانان جمعیت هلال احمر احمر لرستان گفت: بیش از 107هزار مسافر از خدمات جوانان هلال احمر لرستان در بحث ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بهره منده شده اند.

حجاریان افزود: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از بیست و ششم اسفند گذشته در 14 پست از نقاط مختلف استان آغاز شده است که مورد استقبال مسافران نوروزی نیز قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: تا پایان روز نهم فروردین، 107 هزار و 294 نفر از خدمات متنوع این طرح که شامل راهنمایی اماکن گردشگری، کنترل فشارخون و تست قند خون، خدمات امدادی و غیره استفاده کرده اند.
حجاریان ، تصریح کرد: خوشبختانه در طرح نوروزی امسال جوانان هلال احمر لرستان، در فضا سازی خوبی و خدمات مطلبوی را به مهمانان نورزی ارائه کردند که رضایت مندی مطلوب آنان را در پی داشت.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان خاطر نشان کرد: جهت راهنمایی اماکن گردشگری استان بیش از 70 هزار نسخه نقشه خرم آباد، استان، کشور و بروشور و همین تعدادی سی دی نیز به طور رایگان در بین مسافران توزیع شد.

مژگان حجاریان اظهارکرد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تلاش می شود، به مسافران نکات ایمنی که باید در بین مسیر خود راعایت کنند گوشزد و تا حد امکان خطرات بین مسیر آنان نیز اطلاع داده می شود تا آنان سفری ایمن و سالم را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار