رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: فضای بازار استان در نوروز آرام و کم تنش بوده است و شاهد تعادل بوده‌ایم.
کد خبر: ۲۰۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 29 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد محمدپور با اشاره به اینکه هیچ کمبودی ازنظر ارزاق در استان نداریم گفت: شاهد کمترین مشکل و مسئله در استان نبوده‌ایم.
وی بابیان اینکه ممکن است تخلفات وجودی دارد اظهار داشت: بیش از هزار و ۲۰۰ تخلف به ارزش بی بیش از یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال پرونده تشکیل‌شده است.

وی شمار گزارش‌های مردمی را ۳۵۰ مورد بیان کرد و گفت: هر جا که تذکرها جواب نمی‌داد نسبت به تشکیل پرونده اقدام شده است.

محمدپور افزود: اگر بتوانیم بازاری مهمان‌نواز و مهمان‌پذیر در استان داشته باشیم، نسبت به جذب گردشگر و مسافر بیشتری اقدام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به ایجاد شرایط رقابتی در بازار اشاره کرد و گفت: برای کالاهای پرطرفدار فضای رقابتی مدنظر قرار گرفته است و این به معنا نیست که دولت در همه موارد و اقلام قیمت‌گذاری داشته باشد.

وی افزود: مجموع گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرایط بازار در نوروز امسال متعادل‌تر بوده است و سیب و پرتقال نسبت به پارسال ارزان‌تر بوده است.

محمدپور با اظهار اینکه حدود ۱۰ درصد قیمت‌ها نسبت به سال گذشته کمتر بوده است گفت: درمجموع شاهد تخلفات کمتری نسبت به سال قبل در بازارهای استان بوده ایمایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از مسافران خواست تا به استان سفر کنند گفت: همه‌چیز برای یک سفری به‌یادماندنی در استان مهیا است و نوسانات قیمتی زیادی را در بازار شاهد نیستیم.

وی مهم‌ترین راهکار را برای جلوگیری از تخلفات احصاء کالاهای پرطرفدار در انبارها و شرکت‌ها بیان کرد و گفت: موجودی آرد در تمامی انبارها و کارخانه‌ها توزیع شد و بر روی نانوایی‌های نوبت نظارت بیشتری صورت گرفته است.

محمدپور بابیان اینکه مشکل کمبود آرد و نان حتی در روز اول عید در استان نداشته‌ایم گفت: فضای نظارت در استان به‌صورت گسترده وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به حوزه تخلفات اشاره کرد و گفت: بیشتر تخلفات در حوزه مواد پروتئینی و مرغ گزارش‌هایی مبنی برافزایش غیرمجاز قیمت‌ها داشتیم که با متخلفان برخورد شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار