امام جمعه بابل
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه بابل مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته است، گفت: به باج‌خواهان هشدار می‌دهم اگر دست از باج‌خواهی و تخریب شهردار بابل برندارند، موارد را شفاف‌سازی می‌کنم.
کد خبر: ۲۰۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 27 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی با حمایت از اقدامات شهردار جدید بابل، اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است با مدیریت جدیدی که در شهرداری بابل شکل گرفت، شاهد تحرکات ویژه و اقدامات اساسی در حوزه شهری بابل هستیم.

وی با هشدار جدی به باج‌خواهان شهرداری بابل، افزود: بعضی از رسانه‌های مکتوب و مجازی با پررنگ کردن بعضی از نقاط ضعف موجود شهری، اقدام به باج‌خواهی از شهرداری بابل کرده و تهدید به رسانه‌ای کردن مشکلات می‌کردند که امیدواریم شهردار جدید با این زیاده‌خواهی‎ها مقابله کند.

امام جمعه بابل همچنین به مسئولانی که اقدام به تهدید برای جذب نزدیکان خود در شهرداری می‌کردند، هشدار داد و تصریح کرد: اگر یک‌بار دیگر با چنین بی‌عدالتی در شهر خود و تهدید شهردار مواجه شویم با آنها برخورد قانونی می‌شود.

روحانی خاطرنشان کرد: از 2 ماه گذشته با حضور شهردار جدید، مردم شاهد تحولات عظیمی در شهر بابل هستند و مهم‌ترین چیزی که مردم را به آینده این شهرستان امیدوار کرد، حضور فیزیکی و نظارت مستقیم آقای شهردار در اجرای پروژه‌های شهرداری است.

وی ادامه داد: به واقع همه مسئولان و مردم شاهد تنگناها، موانع و مشکلات شهری بابل هستند اما با توانمندی که در سردار اردشیر بیژنی شهردار جدید بابل سراغ دارند، انتظار دارند شهری پایدار و توسعه‌یافته داشته باشند.

وی تصریح کرد: جای بسی تأسف است، برخی افراد کج‌فهم درصدد هستند با باج‌خواهی که از قبل معمول بوده، از ضعف شخصی و کاری برخی از شهرداران گذشته سوء استفاده کرده و بر شهرداری فشار بیاورند.

امام جمعه بابل بیان کرد: کسانی که در شهرداری و شورای شهر زمینه باج‌خواهی را برای این افراد فراهم می‌کنند تا آذوقه کیسه‎های خود را تأمین و از شهردار بابل باج‌خواهی کنند، مطمئن باشند دود این کارها به چشم خودشان می‌رود.

روحانی با اشاره به اینکه از شهردار بابل انتظار داریم دست این باج‌خواهان را کوتاه کرده و زمینه جولان به آنها ندهد، اضافه کرد: پشتوانه مردمی مهم‌ترین سلاح شهردار بابل برای مقابله با این باج‌خواهان است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: امروز نباید دلایل عقب‌ماندگی بابل را در بیرون جست‌وجو کنیم بلکه مهم‌ترین دلایل این عقب‌ماندگی عوامل درونی شهرستان هستند، دست‌های پنهان و آشکاری در این شهرستان وجود دارند که برای حفظ منفعت خود از روی باج‌خواهی فشار سنگینی به شهردار وارد می‌کنند تا به نیت شوم و پلید خود برسند.

وی یادآور شد: به زیاده‌خواهان و باج‌خواهان شهرداری هشدار می‌دهم در سال جدید به خود بیایند، دست از کارهای آلوده و حرام بردارند و اگر بخواهند از روی باج‌خواهی شهردار بابل را با بهانه‌های واهی تحت فشار گذاشته، درصدد تخریب وی و کند شدن جریان توسعه بابل برآیند، موارد را برای مردم شفاف‎سازی می‌کنم.

امام جمعه بابل افزود: این افراد مطمئن باشند مردم بابل بیدار هستند و اهداف شوم و پلید زیاده‌خواهان را در نطفه خفه می‌کنند.

روحانی تصریح کرد: از برادران و خواهران شورای شهر بابل نیز انتظار دارم حال که با نیت خیر، سکان شهرداری را به شهردار جدید سپردند، خود پشتیبان او باشند و از هیچ توانی برای حمایت وی مضایقه نکنند تا دست در دست هم شاهد توسعه بابل در آینده نزدیک باشیم.

وی با اشاره به اینکه با انتخاب بیژنی بستر مناسبی برای خدمتگزاری مردم فراهم شده است، از مردم بابل خواست با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری بابل را برای توسعه خدمات شهری یاری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
ضمن تشکرازامام جمعه محترم، به لطف الهی شهرعزیزمان بابل پس از سالها شهردار توانمند ومقتدر خودرا پیدا کرده، ودراین مدت کوتاه شاهد تحولات زیرساختی درحوزه شهری هستیم،مردم بابل باحمایت خود،اجازه باج خواهی رابه زیاده خواهان نخواهند داد، آنانی که امروز باشهردار مخالفت میکنند، درواقع مخالف توسعه بابل هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار