معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: امسال نسبت به سال گذشته رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی دستگاه‌های اجرایی استان همدان بیشتر بوده است.
کد خبر: ۲۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 08 April 2015

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: امسال نسبت به سال گذشته رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی دستگاه‌های اجرایی استان همدان بیشتر بوده است.

به گزارش فارس ؛ محمدابراهیم الهی‌تبار در حاشیه بازدید از چند مرکز ارائه خدمات تسهیلات نوروزی همدان  با اشاره به نامگذاری سال جدید، اظهار داشت: نامگذاری سال جدید به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری، چشم‌انداز روشن و امیدوارانه‌ای فراروی مردم و کارگزاران ایجاد کرده که پیشرفت و سعادت کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: نظارت و بازدید مستمر از روند خدمات‌رسانی به مسافران از وظایف مهم دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی استان است که در این میان معیار سنجش عملکرد این ستاد، رضایتمندی مسافران خواهد بود.

جانشین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان همدان اضافه کرد: طبق گزارشات رسمی 2 میلیون و 300 هزار نفر در ایام عید به استان همدان سفر کرده‌اند که از این تعداد 387 هزار نفر در این استان اقامت داشتند.

وی با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در ایجاد امنیت و نظم در سطح شهرستان‌ها گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر همکاران انتظامی و امنیتی استان، در طول ایام نوروز در راستای رفاه بیشتر و امنیت خاطر مسافران به خوبی مشهود بوده است.

الهی‌تبار ادامه داد: در طول ایام نوروز با کاهش 28 درصدی میزان سرقت در همدان و کاهش 34 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در استان مواجه بودیم.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از تیم‌های مستقر خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، امدادخودرو، نیروی انتظامی، ستاد اسکان شهرداری و آموزش و پرورش استان، ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی و همزبانی، استان همدان در سال جاری پذیرای مسافران بیشتری به خصوص در دوره تعطیلات تابستان باشد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار