رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از ترافیک سنگین اما روان در جاده های ارتباطی برون شهری این استان شامل ورودی جاده های یاسوج - اصفهان و گچساران - بهبهان و ورودی و خروجی جاده های یاسوج - بابامیدان و گچساران - باشت خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 24 March 2016
سرهنگ منوچهر سیاهپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 27 اسفندماه 94 تاکنون هیچگونه سانحه رانندگی منجر به فوت در جاده های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد رخ نداده است.
وی بدون اشاره به آمار، بیان کرد: بیشترین تخلفات رانندگی انجام شده در این مدت از سوی رانندگان در جاده های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد شامل سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز و انحراف به چپ بوده است.
سیاهپور اظهار کرد: هم اکنون تمامی جاده های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد باز و تردد در آنها جریان دارد.
وی عنوان کرد: برای تسهیل در امر تردد خودروها در جاده های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد و رفاه حال گردشگران نوروزی این استان ممنوعیت ترافیکی در روزهای پنجم و ششم فروردین ماه 95 در استان اعمال شده است.
سیاهپور ابراز داشت: بر این اساس تردد تریلر، کامیون و کامیونت در جاده های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد از ساعت هفت صبح امروز (پنجشنبه) تا ساعت 22 جمعه شب به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.
وی افزود: از رانندگان درخواست می شود با رعایت فاصله طولی مناسب از خودروی جلویی و رعایت سرعت مطمئنه اقدام به تردد در جاده های ارتباطی برون شهری کهگیلویه و بویراحمد کنند.
سیاهپور گفت: انتظار می رود که رانندگان تا حد امکان از مسافرت در شب بپرهیزند و طوری برنامه ریزی کنند که سفر آنان در طول روز انجام شود.
وی بیان کرد: از بزرگترهای خانواده ها تقاضا می شود با توجه به اینکه تمامی اعضای هر خانواده با یک وسیله نقلیه سفر می کنند از واگذاری خودرو به افراد کم تجربه برای رانندگی به طور جدی بپرهیزند.
شش هزار و 548 کیلومتر راه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان چهار هزار و 715 کیلومتر روستایی، یک هزار و 238 کیلومتر فرعی، 505 کیلومتر اصلی و 90 کیلومتر نیز بزرگراه است.
استان کهگیلویه وبویرحمد به لحاظ داشتن طبیعت بکر و صدها جاذبه های تاریخی و طبیعی هم اکنون پذیرای هزان مسافراز اقصی نقاط کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار