رئیس هیئت هندبال استان قم:
رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: بانوان قمی امسال برای دومین بار متوالی در مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.
کد خبر: ۲۰۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱ 24 March 2016
به گزارش تابناک قم، سیدعلیرضا طباطبایی اظهار کرد: با حضور دختران مستعد و آینده‌دار همراه با بانوان توانمند هندبالیست در ترکیب تیم هدف‌پویان جوان قم، سال 94 نخستین سال تجربه حضور یک تیم قمی در لیگ برتر باشگاه‌های بانوان کشور بود.

وی ادامه داد: تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم به عنوان یکی از باشگاه‌های سازنده هندبال قم در بخش بانوان در سه سال متوالی برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور هدف‌گذاری کرد و با تلاش سنجیده مدیریت خود توانست به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یابد.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: تیم هدف‌پویان جوان قم کار خود را از رده‌های سنی پایه کشور آغاز کرد و بعد از افتخارآفرینی برای هندبال قم در رده‌های سنی مختلف هندبال قهرمانی دختران کشور در سال 92 عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

وی یادآور شد: همین تیم در سال 93 نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور بود و توانست به سهمیه حضور در لیگ برتر هندبال زنان ایران دست یابد و بدین‌ترتیب در سال 94 نماینده قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور شود.

طباطبایی ابراز کرد: هدف‌پویان جوان قم سال گذشته نخستین حضور در لیگ برتر هندبال زنان ایران را تجربه کرد و با اینکه نتوانست به جمع چهار تیم برتر برود اما عملکرد بسیار خوبی داشت و در نهایت با کسب رتبه ششم سال خوبی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت.

وی در ادامه از حضور دختران هندبالیست تیم هدف‌پویان قم در ترکیب تیم ملی و درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز خبر داد و عنوان کرد: بازیکنان این تیم با توجه به شرایط سنی خود در تیم‌های ملی هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عضویت داشته‌اند.

رئیس هیئت هندبال استان قم یادآور شد: اعضای تیم هدف‌پویان جوان قم تجربه حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی بانوان آسیا را نیز دارند، مسابقاتی که با حضور 9 تیم از کشورهای مختلف قاره کهن به میزبانی کشور اندونزی در شهر جاکارتا به انجام رسید.

وی با بیان اینکه فاطمه خلیلی‌بهفر و مرضیه افشاری‌راشدی دو هندبالیست قمی در ترکیب تیم ملی کشورمان بودند، خاطرنشان کرد: در سال 94 نیز چهار تن از دختران هندبالیست قم عضو تیم ملی کشورمان در پیکارهای قهرمانی آسیا بودند.

طباطبایی ابراز کرد: این تیم از داشتن مربی توانمند و با دانشی همچون خانم زهرا احمدی‌نیا مربی سازنده هندبال قم برخوردار است و این مربی به سبب حضور در تیم ملی به عنوان مربی تیم کشورمان همراه با چهار شاگرد خود یعنی فاطمه خلیلی‌بهفر، مرضیه افشاری‌راشدی، الناز قاسمی و نوریه عباسی برای تیم ملی موثر و مفید ظاهر شدند.

وی در پایان اظهار کرد: با این ظرفیت غنی که در تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان قم شاهد هستیم و این تیم هم از مربی تیم ملی و هم از چهار ملی‌پوش بهره می‌برد، قطعا در سال 95 در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور پرفروغ ظاهر خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار