کد خبر: ۱۹۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 18 March 2016
سخنگوی پلیس راه گیلان گفت: با توجه به کولاک ، برف و یخبندان در محور اسالم - خلخال در منطقه گردنه الماس در حوزه استحفاظی استان اردبیل، به رانندگان توصیه می شود که امشب از این محور تردد نکنند.

سروان کریم فقیری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، مسیر جایگزین این محور را آستارا - اردبیل عنوان کرد.
وی همچنین به ترافیک محورهای استان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک تمامی محورهای اصلی استان، نیمه سنگین ولی روان است.
بارش برف در گیلان بویژه در ارتفاعات این استان در آخرین روزهای سال 94 ، بسیاری از مردم و گردشگران را غافلگیر کرد.
اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان برای فردا (شنبه) را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط مه، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد گرم پیش بینی کرد.
همچنین بنا بر پیش بینی هواشناسی گیلان؛ از اواخر روز یکشنبه هفته پیش رو، با نفوذ سامانه ناپایدار، شرایط برای افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد و بارندگی مهیا می شود.
نزدیک به یک هزار نفر در حوزه پلیس راه گیلان در قالب 170 تیم از بیست و پنجم اسفندماه، سازماندهی شده اند و تا شانزدهم فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.
علاوه بر 12 پاسگاه ثابت در محورهای مواصلاتی استان، 10 پاسگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه شده تا با استقرار در نقاط حادثه خیز، مانع از بروز حوادث برای مسافران و گردشگران نوروزی شوند.
همچنین حدود یک هزار نفر پلیس یار، آموزش دیده و سازماندهی شده اند که با عنوان پلیس افتخاری و راهوران محله در خدمت مردم و مسافران هستند.
10 هزار و 683 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و 843 راه شهری و هشت هزار و 840 کیلومتر راه روستایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار