فرماندار انزلی خواستار شد
وی با اشاره به وضعیت بناهای تاریخی انزلی افزود: این بناها در حال تخریب هستند و مسئولان و متولیان امر باید نسبت به تعمیر و مرمت بناهای تاریخی به عنوان میراث فرهنگی و ارزشمند کشور اقدام کنند
کد خبر: ۱۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، عبدالصمد صفرنژاد ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با بررسی موارد و مسایل مورد نظر برای سفر هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به گیلان اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و آنها را به استانداری اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت بناهای تاریخی انزلی افزود: این بناها در حال تخریب هستند و مسئولان و متولیان امر باید نسبت به تعمیر و مرمت بناهای تاریخی به عنوان میراث فرهنگی و ارزشمند کشور اقدام کنند.

فرماندار انزلی موقعیت گردشگری این شهرستان را خوب توصیف کرد و افزود: انزلی از شهرستان‌های برتر کشور در امر گردشگری بوده و توجه به این موقعیت بهترین راه برای ایجاد اشتغال کوتاه مدت است.

وی برنامه‌ریزی برای زیباسازی شهر انزلی را مهم دانست و تصریح کرد: وضعیت انزلی به لحاظ فضای سبز، مبلمان شهری، تابلوها، نماها و... ناهمگون و نامناسب است.

صفرنژاد جلوگیری از تخلفات ساختمانی را وظیفه شهرداری دانست و افزود: شهردار نباید با طرح ماده 100 راه تخلف را برای افراد باز بگذارد.

وی خطاب به مدیران اداره‌های انزلی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم فلسفه وجودی روسای اداره‌ها است و باید در این زمینه جدی باشیم ضمن اینکه تنها با شعار نمی‌توان اشتغال ایجاد کرد و باید برای تسهیل در امور سرمایه‌گذاری جذابیت‌های زیادی خلق کنیم.

این مسئول تکریم ارباب رجوع را مورد تاکید مدیران قرار داد و خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی مردم از عملکرد مدیران امتیاز مهمی محسوب می‌شود و تمام مدیران باید نسبت به رعایت نظم و انضباط اداری و نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان خود همت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار