رئیس اداره صنعت سیمرغ
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیمرغ گفت: از حدود 80 مورد بازرسی صورت‌گرفته در طرح تشدید بازرسی، حدود 20 پرونده تخلفاتی در شهرستان تشکیل‌ شده است.
کد خبر: ۱۹۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مجید ابراهیم‌نژاد اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ همانند سنوات گذشته از 15 اسفند تا 15 فروردین طرح تشدید بازرسی را در شهرستان اجرا می‌کند.

وی افزود: در این طرح بازرسی و نظارت‌ها از همه صنوف، حمل‌ونقل و پایانه‌ها و مکان‌های تفریحی و گردشگری شهرستان انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیمرغ با بیان اینکه در پایان سال 3 واحد به‌عنوان واحدی انتخاب‌شده که همه اجناس مواد غذایی و شوینده را 20 تا 30 درصد و روغن را 6 درصد زیر قیمت مصرف‌کننده به‌دست همشهریان می‌رسانند، اظهار کرد: در ایام تعطیلات کشیک اصناف نیز در شهرستان تشکیل شده است که واحدهای باتری‌سازی، مکانیکی، صافکاری، تعویض روغن، آپاراتی و چند واحد مهم دیگر در لیست کشیک ایام عید قرار دارند.

این مسئول ادامه داد: واحدهای کشیک با نصب بنر بر سر در مغازه و نقاط مختلف شهرستان اطلاع‌رسانی شده تا در معرض دید مسافران قرار گیرد.

ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه دو واحد خبازی نان بربری و سنگک برای ایام تعطیلات مشخص‌ شده‌ و از ساعت 8 صبح تا 10 شب پخت نان را انجام می‌دهند، تصریح کرد: نانوایی‌ها تأمین آرد شده‌ و مشکل آرد ندارند، همچنین از این واحدها در ایام تعطیلات به‎صورت مستمر بازدید به‌عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، در ایام تعطیلات از ساعت 8 صبح تا 6 عصر حضور دارند و آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و بازرسی از شکایات اعلام‌شده از سوی مردم و مسافران هستند.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه سامانه 124 در شهرستان فعال نشده است، اظهار کرد: به‌دلیل اینکه چند ماه از مستقل شدن این اداره می‌گذرد، این سامانه در شهرستان فعال نشده اما هماهنگی‌های لازم با اداره مخابرات شهرستان در این زمینه انجام گرفته است.

وی بیان کرد: شماره تلفن 01142355174 در شهرستان سیمرغ جوابگوی مسافران محترم در شهرستان سیمرغ است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیمرغ با اشاره به اینکه در طرح تشدید که شروع شده تا امروز تخلفات مهمی اعلام نشده است، تصریح کرد: عدم درج قیمت، ندادن فاکتور (برگ خرید)، گران‌فروشی و نداشتن اتیکت ازجمله شکایاتی بود که دریافت شده و برخورد با آن صورت گرفته است.

این مسئول بیان کرد: از حدود 80 مورد بازرسی صورت‌گرفته در این طرح حدود 20 پرونده تخلفاتی در شهرستان تشکیل شده است.

ابراهیم‌نژاد در پایان با بیان اینکه 9 اتحادیه اصناف در شهرستان سیمرغ تشکیل شده است، گفت: انتخابات اتاق اصناف شهرستان نیز انجام و رئیس آن نیز مشخص شده و در حال حاضر منتظر دریافت سامانه و شماره رسته جدا هستیم تا اصناف سیمرغ از قائم‌شهر جدا شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار