کد خبر: ۱۹۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 14 March 2016

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج از آماده‌باش این سازمان برای میزبانی از زائران اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، غلامرضا رضوانی گفت: سازمان آرامستان‌های کرج در تلاش است خدمات مطلوبی به زائران اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال ارائه دهد.

وی افزود: در همین راستا جلسه فراسازمانی با سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، هلال‌احمر، اورژانس و ناجا برگزار و نسبت به ارائه تمهیدات لازم در این روز تصمیم‌گیری شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در آخرین پنجشنبه سال ترافیک شهر افزایش می‌یابد، اضافه کرد: این ترافیک به مراتب در مسیر منتهی به بهشت سکینه (س) بیشتر بوده و کاهش ترافیک در این ایام نیازمند تدابیر پیش‌بینی شده است.

رضوانی با تاکید بر اهمیت همکاری شهروندان در مدیریت زمان به منظور کاهش حجم ترافیک تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مدیریت زمان به نحو مطلوبی در کاهش ترافیک شهر نقش موثری داشته باشند.

وی افزود: پرهیز از مسافرت‌های درون شهری غیرضروری از راهکارهای موثر مدیریت زمان است که شهروندان نیز با رعایت این اصل مهم می‌توانند در ایجاد زمینه‌های روان ترافیکی در شهر تاثیرگذار باشند.

این مسئول همچنین به اطلاع‌رسانی مسیرهای قابل دسترس به آرامستان اشاره کرد و ادامه داد: از هفته جاری اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص مسیرهای آرامستان بهشت سکینه (س) از طریق پیامک به زائران اهل قبور و خانواده‌های متوفی در این آرامستان آغاز می‌شود.

رضوانی در پایان سخنان خود از پخش 25 هزار بروشور اطلاع‌رسانی و مسیریابی به مراجعه کنندگان به آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد و گفت: این بروشورها از ورودی اتوبان بین اتومبیل‌ها پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار