مدیرکل روابط عمومی استانداری :
فرهاد عظیمی گفت: تمامی علاقه مندان به ویژه آن دسته از فعالان روابط عمومی بخش دولتی و خصوصی استان که تمایل به شرکت در این برنامه علمی را دارند تا 20 فروردین 95 می توانند با مراجعه به سایت موصوف به نشانی http://symposiumpr-ar.com اقدام به ثبت نام نمایند.
کد خبر: ۱۹۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 14 March 2016

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: با هدف ارتباط آسان و مستقیم با جامعه هدف ، تارنمای اختصاصی نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان راه اندازی شد.

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد عظیمی افزود : تمامی علاقه مندان به ویژه آن دسته از فعالان روابط عمومی بخش دولتی و خصوصی استان که تمایل به شرکت در این برنامه علمی را دارند تا 20 فروردین 95 می توانند با مراجعه به سایت موصوف به نشانی http://symposiumpr-ar.com اقدام به ثبت نام نمایند.

رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود ، آغاز فعالیت دبیرخانه های سمپوزیوم را یادآور شد و اظهار کرد : دبیرخانه شماره 1 به نشانی اردبیل ، خیابان شهید مصطفی خمینی ( دکتر نایبی ) ، روبه روی مسجد ملاهادی ، دفتر نمایندگی انجمن مدیریت ایران و دبیرخانه شماره 2 در میدان عالی قاپو ، مجتمع خدماتی ، اداری عالی قاپو ، پلاک 70 راه اندازی و همه روزه قبل از ساعت 10 صبح تا 14 و 16 تا 19 آماده پاسخ گویی به مراجعان می باشند.

عظیمی خاطرنشان شد : علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیش تر می توانند در ساعات یادشده با تلفن های 33254332 و 33255684 هم تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار