ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه از آغاز توزیع 500 میلیارد ریال اسکناس نو از امروز (24 اسفند) در شعب بانک‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 14 March 2016
ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه از آغاز توزیع 500 میلیارد ریال اسکناس نو از امروز (24 اسفند) در شعب بانک‌های استان خبر داد.
 
سردار مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: اسکناس‌های نو از هزار تومانی تا 10هزار تومان و ایران چک است که از امروز در تمام شعب بانک‌های استان توزیع می‌شود و توزیع آن تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
 
مرادی از انتخاب 15 شعب منتخب بانک‌های سپه، ملی و صادرات برای توزیع حجم گسترده‌ای از اسکناس‌های نو خبر داد و اظهار کرد: در این شعب حجم عمده‌ای از اسکناس‌های نو توزیع می‌شود که آغاز توزیع اسکناس نو در این شعب از روز چهارشنبه ( 26 اسفند) خواهد بود.
 
ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تمام شعب بانک‌های استان در روزها مانده به عید به صورت دو شیفت تا ساعت 17 بعدازظهر فعالیت دارند، گفت: همچنین بانک‌ها تعدادی شعبه را انتخاب کرده‌اند که در روز شنبه، 29 اسفندماه نیز از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر خدمات رسانی می‌کنند.
 
وی با اشاره به تعطیلی تمام شعب بانک‌ها در روز یکشنبه (اول فروردین) گفت: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه نیز شعب منتخب بانک‌ها از ساعت 9 صبح تا 12 و 30 دقیقه ظهر فعالیت دارند.
 
وی تصریح کرد: در جلسه ای با مدیران بانک‌های استان مقرر کرده‌ایم که اسامی این شعب منتخب علاوه بر وبسایت بانک مرکزی و وبسایت خود بانک‌ها، پشت درب تمام شعب بانک‌ها نصب شود تا مردم به راحتی از آن مطلع شوند.
 
مرادی خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه(پنجم فروردین) نیز روز کاری ادارات آغاز شده و همه چیز به روال عادی برمی‌گردد.
 
ناظر پولی بانک مرکزی در استان کرمانشاه با اشاره به ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی به همه بانک‌ها مبنی بر تعیین شیفت بندی مسئولین فنی و پول گذاری خودپرداز‌های شعب، گفت: بانک‌ها شیفت بندی مسئولین فنی و پول گذاری خودپردازها را انجام داده‌اند و قطعا خودپردازها در ایام نوروز بی‌پول نمی‌مانند.‌ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار