مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی :
مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: شش فیلم در ایام نوروز در سینماهای تبریز اکران می‌شود.
کد خبر: ۱۹۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 14 March 2016
جواد خازنی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تمام سینماهای حوزه هنری همچون سینمای 29 بهمن و انقلاب تبریز در ایام نوروز فعال خواهند بود، گفت: فیلم‌های "بادیگارد"، "من سالوادور نیستم" و "50 کیلو آلبالو" به طور حتمی در ایام نوروز اکران می‌شود و اکران فیلم ‌های "خشم هیاهو"، "ابد و یک روز" و "کفش هایم کو" هنوز قطعی نیست.

وی افزود: طبق رایزنی‌های اولیه با دفتر هماهنگی حوزه سینمایی، فیلم "ابد و یک روز" در سینما ناجی و به احتمال زیاد فیلم‌های "خشم هیاهو" و "کفش هایم کو" در سینما 29 بهمن و انقلاب تبریز اکران می‌شوند.

وی با اشاره به کارگردانان فیلم‌هایی که در ایام نوروز در سینماها اکران می‌شود، تاکید کرد: "بادیگارد" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا داستانی ارزشی است که نمایی از زندگی بادیگارد یکی از سران نام است که به دلایلی کار خود را از دست داده و سپس به عنوان بادیگارد یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور شروع به کار می‌کند.

خازنی تاکید کرد: فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی داستان کمدی است و ماجرای سفر یک نفر به برزیل را به تصویر می‌کشد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان افزود: فیلم "ابد و یک روز" به کارگردانی سعید روستایی داستانی اجتماعی است که داستانی خانوادگی شبیه به ماجرای زندگی ناصر محمد خانی را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: فیلم "کفش‌هایم کو" به کارگردانی کیومرث پوراحمد داستان مردی است که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است.

وی تاکید کرد: فیلم "خشم هیاهو" به کارگردانی هومن سیدی داستانی خانوادگی و فیلمی نسبتا خاکستری است.

خازنی در پایان خاطرنشان کرد: درهای سینماهای 29 بهمن و انقلاب تبریز از اولین روزهای تعطیلات نوروزی به روی علاقمندان باز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار