مدیر مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی قلب فرشچیان همدان بابیان اینکه ظرفیت پارکینگ این بیمارستان جوابگوی کارکنان و مراجعین نیست برافزایش ظرفیت پارکینگ بیمارستان فرشچیان همدان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۹۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 15 March 2016
 مدیر مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی قلب فرشچیان همدان بابیان اینکه ظرفیت پارکینگ این بیمارستان جوابگوی کارکنان و مراجعین نیست برافزایش ظرفیت پارکینگ بیمارستان فرشچیان همدان تأکید کرد.

به گزارش مهر،محمد باقری با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان در شهریور ماه امسال این بیمارستان افتتاح و جابه جایی بیمارستان اکباتان همدان به این مجموعه انجام گرفت، گفت: این مجموعه با امکاناتی که در بیمارستان اکباتان ارائه می شد و خریدتجهیزات جدید و به روز در حال فعالیت است.

مدیر مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی قلب فرشچیان همدان با بیان اینکه در لابی اصلی بیمارستان واحد اطلاع رسانی قرار دارد و مراجعین باید توسط واحد اطلاعات راهنمایی شوند، گفت: متاسفانه پارکینگ به اندازه پرسنل بیمارستان و مراجعین ظرفیت ندارد و باید گسترش پیدا کند.

وی همچنین با بیان اینکه در این مجموعه تاییدیه دفترچه های بیمه بااستقرار ناظرین بیمه ها از مراکز پایه که شامل تامین اجتماعی و بیمه ارتش و خدمات درمانی و کمیته امداد است، صورت می گیرد، افزود: طبق برنامه ریزی در بیمارستان فرشچیان این مراکز بیمه به مراجعین خدمات رسانی انجام می دهد.

وی موضوع نیاز باطری های قلبی اشاره و با بیان اینکه خریداری باطری های قلبی تا قبل از اجرای طرح تحول سلامت به طور کامل توسط بیماران قلبی صورت می گرفت، گفت: بااجرای طرح تحول سلامت تامین تجهیزات قلبی بر عهده مراکز درمانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در استان همدان تعداد مراجعه کنندگان بیمارستانی از سایر شهرهای اطراف بسیار بیشتر شده و طولانی شدن کارگزاری باطری های قلبی به دلیل بالا بودن تعداد مراجعین است.

باقری افزود: بااجرای طرح تحول سلامت تجهیزاتی که قبلا توسط بیماران تهیه می شد به بیمارستان ها تعلق گرفت و باطری های قلبی که هزینه تمام شده آن برای بیماران ۴۰میلیون تومان بود در حال حاضر توسط بیمارستان با هزینه بسیار کم تری ارائه می شود و تقریبا هزینه تمام شده آن در نهایت برای بیمار یک میلیون تومان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار