کد خبر: ۱۹۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 14 March 2016
شهردار یاسوج از برگزاری نخستین همایش " روز یاسوج پایتخت طبیعت ایران" در اردیبهشت ماه ۹۵ در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

محمد علی جاوید در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: همایش" روز یاسوج پایتخت طبیعت ایران" همزمان با دومین همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار 27 اردیبهشت ماه در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

شهردار یاسوج گفت: جشنواره عکس شهر یاسوج، همزمان با روز یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت برای ارسال تصاویر و مقالات به این همایش 5 اردیبشهت ماه 95 است، بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به به دبیرخانه همایش ارسال نمایند و به عکس‌های برتر در این همایش جوایزی اهدا می‌شود.

شهردار یاسوج افزود: علاقمندان به شرکت در این همایش آثار خود را به آدرس دبیرخانه همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج معاونت پژوهش و فناوری ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 04733314223 تماس یا به آدرس اینترنتی www.conf.isc.gov.ir/tourism/fa مراجعه کنند.

جاوید محورهای همایش را مدیریت یکپارچه شهری و پیامدهای اقتصادی آن برشهر یاسوج، مشارکت شهروندان و بخش خصوصی در بهبود خدمات، محیط زیست شهری و اقتصاد شهری یاسوج، مدیریت پسماند در شهر یاسوج تهدیدها و فرصت، نقش فرهنگ، هویت و اجتمع در منظر شهری یاسوج، تعاملات اجتماعی در فضاهای شهری یاسوج،محیط زیست و مدیریت شهری، تسهیل حمل و نقل و ترافیک شهر یاسوج، امنیت،مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و مدیریت شهری یاسوج، توسعه پایدار و مدیریت شهری یاسوج، شهر هوشمند و مدیریت شهری،بافت‌های فرسوده، حاشیه‌نشینی و سکونت گاه‌های غیررسمی در شهر یاسوج، جایگاه شوراها و مدیریت محلی در مدیریت شهری یاسوج، زیرساخت‌ها، خدمات فنی و عمرانی و مدیریت شهری یاسوج، بررسی جایگاه اجتماع، فرهنگ در مدیریت شهری یاسوج، پتانسیل‌های اقتصاد شهری یاسوج، عدالت اجتماعی، کیفیت زندگی، رفاه شهروندان و مدیریت شهری یاسوج، بهینه‌سازی فضای سبز و محیط زیست شهری با اولویت صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی و مباحث آزاد در حوزه شهر یاسوج عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نتایج این همایش تا 12 اردیبهشت ماه اعلام می‌شود، اظهار داشت: همایش " روز یاسوج" توسط شهرداری یاسوج با مشارکت و همکاری شورای اسلامی شهر یاسوج و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
سایت همایش که باز نمیشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار