فرمانده انتظامی کرج خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از افزایش 600 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: 200 هزار انواع مواد محترقه در کرج کشف شد.
کد خبر: ۱۹۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 12 March 2016
سیدحسین سیدحقیقی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی شهرستان کرج 200 هزار عدد انواع مواد در این شهرستان کشف شد.
وی با بیان اینکه یک کیلو هرویین نیز از جمله کشفیات نیروی انتظامی در این شهرستان بوده است افزود: در این مدت 81 نفر از توزیع‌کنندگان مواد محترقه در کرج دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سیدحقیقی عنوان کرد: با کشفیات انجام شده، افزایش 600 درصدی کشفیات موادمخدر در این شهرستان را شاهد بوده‌ایم.
فرمانده انتظامی کرج در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است افزود: در چهارشنبه آخر سال در صورت مزاحمت برای مردم برخورد جدی از سوی پلیس انجام می‌شود.
سیدحقیقی در ادامه سخنان خود بیان داشت: خودروهایی که در چهارشنبه آخرسال برای مردم نیز مزاحمت ایجاد کنند توقیف شده و تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهند ماند و صاحب خودرو نیز در این ایام در بازداشت به سر خواهد برد.
وی با تأکید بر اینکه پلیس هرگز مخالف شادی مردم نیست افزود: با برگزاری آیین‌های سنتی از جمله چهارشنبه آخر سال در کشور مخالفتی نداریم، اما باید این آیین‌ها از حالت طبیعی خارج نشود و سالم و بدون هیچ خطری برگزار شود.
فرمانده انتظامی کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در روزهای پایانی سال مردم قالی‌های خود را برای شست‌وشو به قالیشویی‌ها می‌دهند،‌ اظهار داشت: شهروندان برای بهره‌گیری از خدمات این شرکت‌ها نهایت دقت را داشته باشند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.
سیدحقیقی در ادامه با اشاره به کشف یک کیلوگرم هرویین در کرج بیان داشت: در این راستا دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
وی همچنین از کشف 99 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در کرج خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 16حصارک در اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری و توزیع انواع گوشی تلفن همراه قاچاق با انواع برندهای خارجی شدند.
به گفته این مقام انتظامی این کالاهای قاچاق در منطقه حصارک کشف شد و در این راستا سه قاچاقچی در این زمینه نیز دستگیر شدند و 99 گوشی تلفن همراه خارجی از انها کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار