رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز:
رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز از برگزاری مراسم یادبود علمدار سینمای ایران مرحوم سلحشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 12 March 2016
رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز از برگزاری مراسم یادبود علمدار سینمای ایران مرحوم سلحشور در این استان خبر داد. 
 
 
عادل جلیلی اظهار داشت: هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز از جمله تشکل‌های رسمی فرهنگی کشور و استان البرز بوده که از سال 1389 با حضور جمعی از هنرمندان متعهد و ارزشی استان فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: این فعالیت در بخش‌های مختلف هنری به ویژه سینما، تئاتر و شعر بوده و هدف ما تلاش در جهت توسعه صحیح هنر و فرهنگ متکی بر ارزش‌ها و مبانی نظام جمهوری اسلامی است.
این هنرمند همچنین تصریح کرد: طبق رهنمودهای امام راحل (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز فعالیت‌های خود را آغاز کرده و در حال حاضر با توجه به ضرورت ترویج گفتمان انقلاب و عدالت در جامعه، با برنامه‌های ارزشی و تبلیغات هنر دینی هدفمند در صدد تحقق آرمان‌های متعالی هنر دینی در عرصه‌های متنوع سینمایی، ادبیات، تئاتر و موسیقی هستیم.
جلیلی از تلاش در جهت رشد فضائل اخلاقی هنرمندان استان براساس ایمان و تقوی، استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ بی‌فرهنگی‌های هنری و مذهبی، اعتلای آگاهی‌های عمومی در زمینه‌های مختلف و شکوفایی استعدادها و روحیه تحقیق و ابتکار در استان و رواج فرهنگ و هنر اسلامی به عنوان مهمترین اهداف این هدف یاد کرد و گفت: افزایش آگاهی هنرمندان استان البرز نسبت به مبانی و مظاهر و اهداف انقلاب اسلامی، فراهم آمدن زمینه‌های وحدت میان هنرمندان متعهد استان و تلاش در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگی - هنری به عنوان یک الگوی کامل و راهنما اهداف دیگر این تشکل را تشکیل می‌دهد.
وی افزود: با توجه به اهداف هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز بر آن شدیم تا با الگوبرداری از هفته هنر انقلاب که به نام سیدشهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی اوینی برگزار می‌شود، مراسم یادبود مرحوم حاج فرج‌الله سلحشور را در شهرستان کرج برگزار کنیم.
رئیس هیئت اسلامی هنرمندان استان البرز گفت: بر این اساس دبیرخانه نخستین مراسم یادبود علمدار سینمای دینی ایران در دفتر موسسه تبیان آغاز به کار کرد و خوشبختانه با همکاری و همیاری و حمایت تمام نهادها و ادارات در تلاش هستیم تا این حرکت در جهت ایجاد یک جنبش نتیجه بخش برای ترویج و نشر فرهنگ دینی باشد.
بر اساس این گزارش برنامه یادبود علمدار سینمای ایران عصر امروز و با حضور عموم مردم عزیز، خانواده مرحوم فرج‌الله سلحشور، مسئولان خدوم، سینماگران کشور و هنرمندان البرزی برگزار می‌‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار