دادستان استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تعامل دستگاه های اجرایی استان خصوصا قضایی و شرکت برق منطقه ای در رونق سرمایه گذاری نقش قابل توجهی خواهد داشت.
کد خبر: ۱۹۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 12 March 2016
حیدر آسیابی صبح شنبه در نشست مشترکی به منظور بررسی مسائل حقوقی و قضائی مرتبط با برق منطقه ای سمنان در محل این شرکت، با اشاره به جایگاه ارزشمند صنعت برق در ساختار اقتصادی کشور افزود: صنعت برق به عنوان یکی از صنایع مادر، امروزه نقش مهمی در تحول اقتصادی ایفا می کند.

وی با تاکید بر حمایت دستگاه های قضایی از صنعت برق، در برخورد قانونی با متخلفان و معارضان به صنعت برق افزود: در این خصوص قوانین محکم و قاطعی وجود دارد که در صورت لزوم می توان با استناد از آن مشکلات در این بخش را رفع کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان سرقت از تجهیزات و منصوبات و دکل های برق را موجب اخلال در امر تولید و انتقال برق دانست و اظهار داشت: این جرائم غیر قابل گذشت است و قانونگذار مجازات های سنگینی در این خصوص پیش بینی کرده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان هم در این نشست با اشاره به ماموریت این شرکت دربخش های تولید، انتقال وفوق توزیع برق در سطح استان اظهار داشت: تامین برقی مطمئن و پایدار از وظایف مهم ما است که کارکنان این صنعت، برای رسیدن به این هدف، نهایت تلاش و کوشش خود را می کنند.

سیدعلی اکبر صباغ، حفظ و حراست از تاسیسات انتقال وفوق توزیع صنعت برق در تامین برق مطمئن وپایدار برای مشترکان و متقاضیان را مهم دانست و افزود: تعامل و همکاری متقابل دستگاه قضایی استان باشرکت برق منطقه ای سمنان، موجب فراهم کردن امنیت لازم ورونق سرمایه گذاری در صنعت برق و سایر بخش ها در سطح استان خواهد شد.

وی در خاتمه گفت : رفع مشکلات و موانع حقوقی و قضایی در پروژه های صنعت برق، روند بهره برداری از تاسیسات برق را تسریع می بخشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار