معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی از چاپ 50000 نقشه برای گردشگران در آذربایجان غربی، خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 10 March 2016

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین امامی در هفتمین و آخرین جلسه ستاد اجرائی خدمات سفرهای استان درسال جاری که امروز در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد ، به شرح اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی پرداخت و گفت : این کمیته 50 هزار نقشه چاپ نموده که اطلاعات مورد نیاز گردشگران از قبیل نشانی مراکز اقامتی ، توریستی ، بیمارستان ها ، مراکز خرید و ... در آن  بصورت سه بعدی نشانه گذاری شده است .

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی افزود : تعداد 5 هزار نسخه نقشه گردشگری نیز به زبان کردی و ترکی استانبولی چاپ شده که در پایانه های مرزی استان بین مسافران ورودی توزیع خواهد شد.

امامی افزود: اقلام تبلیغاتی دیگری نیز از قبیل کتابچه های معرفی آثار باستانی و آداب و رسوم استان و لوح فشرده برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این جلسه روسای کمیته های نظارت و تنظیم بازار ، ارزیابی عملکرد و شکایات ، خدمات بهداشت و سلامت و کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات به ارائه گزارش مجموعه اقدامات خویش پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار