کد خبر: ۱۹۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 10 March 2016

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری یادواره پرستوهای زخمی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدعلی عالیانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری نخستین یادواره پرستوهای زخمی در این استان خبر داد و افزود: این مراسم فردا در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار می‌شود.

عالیانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در روز یکشنبه 23 اسفندماه و همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س) تجلیل از والدین و همسران شهدای گمنام و جاویدالاثر نیز برگزار می‌شود، افزود: این همایش همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود که در این مراسم از 22 نفر از والدین شهدا و همسران شهدای گمنام تجلیل خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی امسال نیز 1056 اصله نهال به یاد شهدای سوادآموزی در 6 نقطه استان کاشته شده بیان داشت: تجلیل از فرزندان و همسران شهدا و فرزندان شاغل در دستگاه‌ها، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری شب شعر راه ماندگار و تجلیل از 72 خانواده سرداران شهید استان از دیگر برنامه‌های روز شهید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار