کد خبر: ۱۹۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 07 March 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: کمک هزینه بلاعوض خرید مسکن مددجویان کمیته امداد از 60میلیون ریال به 200میلیون ریال افزایش یافت .

علی سالارکیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمیته امداد علاوه بر خرید و ساخت مسکن برای محرومان ، نسبت به ارایه خدمات تعمیر رایگان مسکن برای مددجویان تحت حمایت نیز اقدام می کند .

وی ادامه داد: خدمات عمرانی تعمیراتی شامل بهسازی ، نوسازی ، تعمیرات کلی و جزئی است که با توجه به نیاز مددجویان ارائه می شود .

این مسئول گفت: یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در این بخش ، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و بر اساس سیاستهای جدید کمیته امداد ، خدمات مسکن محرومان ، با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارایه می شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه ، در حال حاضر افراد نیکوکاری با این نهاد همکاری دارند که بصورت اختصاصی و تحت نظارت مستمر خودشان ، نیازمندان را خانه دار می کنند ، گفت : با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم بالای مددجویان فاقد مسکن ، انتظار داریم خیرین ، ما را در این مهم یاری کنند .

سالارکیا خاطرنشان کرد : کمیته امداد برای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش برنامه های متنوعی دارد که با همکاری خیرین و مردم نوعدوست استان اجرا می شود .

وی افزود : واگذاری انشعاب رایگان آب ، برق ، گاز و فاضلاب ، با همکاری سازمان های مربوطه نیز از دیگر اقدامات این بخش است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار