در مسابقات جهانی تنیس روی میز
در مسابقات جهانی تنیس روی میز در بلژیک نوشاد و نیما عالمیان در قسمت انفرادی و دوبل به مقام نخست جهانی دست یافتند.
کد خبر: ۱۹۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 07 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، رحمت عالمیان پدر نوشاد و نیما عالمیان در نخستین جلسه اعضای هیئت موسسه فرهنگی و ورزشی نوشاد و نیما عالمیان در دفتر رئیس جمعیت هلال احمر بابل، اظهار کرد: بازیکن اسبق تیم ملی کشور هستم که 45 سال در عرصه پینگ‌پنگ فعالیت داشته و 20 سال عضو تیم ملی و در مقام مربیگری بوده و شاگردان زیادی در سطوح مختلف در سطح کشور دارم.

وی افزود: نوشاد ورزش پینگ‌پنگ را از سن چهار سالگی زیر نظر من آموزش دید و در سن 10 سالگی روزی 6 ساعت تمرین بدون وقفه داشت و توانست در آن مقطع مقام نخست جوانان کشور را کسب کند.

عالمیان تصریح کرد: بعد از تأسیس کمپی در قیطریه تهران از سوی شهنازی رئیس فدراسیون وقت، نوشاد و نیما به‌صورت پانسیون به مدت پنج سال به تهران رفتند.

وی ادامه داد: تعاملی که این فدراسیون با کره شمالی داشت بهترین مربیان کره شمالی که یکی از قدرت‌های بزرگ تنیس روی میز جهان بودند در آن آکادمی به آموزش پرداختند که نوشاد و نیما به مدت 6 ساعت مستمر در این آکادمی مشغول تمرین بودند که موفق شدند بعد از پنج سال بهترین مقامات جهان و آسیا را کسب کنند.

عالمیان از کسب مقام نخست مسابقات در مقطع جوانان و امیدهای جهان توسط نوشاد خبر داد و یادآور شد: کسب این مقام نخستین افتخار کشور در رشته تنیس روی میز بود که سبب پیشرفت رشته تنیس روی میز کشور شد.

وی با اشاره به اینکه رشته پینگ پنگ جهان به نام نوشاد و نیما شناخته می‌شود، افزود: نوشاد به جوانان انگیزه لازم را برای انجام کارهای جدی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ داد.

عالمیان ادامه داد: نوشاد توانست در مسابقه بزرگ تاپ آسیایی یکی از اسطوره‌های پینگ‌پنگ جهان وان لی جین را با نتیجه قاطع شکست دهد و از بزرگان برتر این رشته از کشورهای روس، ژاپن، فرانسه و بلژیک که صاحبان سبک و توانایی هستند پیشی گیرد.

وی اضافه کرد: در مسابقات جهانی بلژیک که اخیرا برگزار شد نوشاد و نیما در قسمت انفرادی و دوبل توانستند مقام نخست جهان را کسب کنند.

عالمیان همچنین خواستار استفاده مربیان بابلی شد و گفت: با وجودی که تیم اصلی پینگ‌پنگ از بابل هستند اما متاسفانه از مربیان غیربابلی استفاده می‌شود که شایسته نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار