نائب رئیس هیات کاراته مازندران گفت: دو تیم کاراته بانوان استان در بخش کومیته در لیگ برتر جوانه و آینده سازان یک مقام اولی، یک مقام دومی و یک مقام سومی کسب کردند.
کد خبر: ۱۹۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 05 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، افسانه عالمی افزود: هفته آخر لیگ برتر کاراته بانوان در بخش کومیته روز گذشته به میزبانی ورزشگاه شهید کیکانیان در پایتخت برگزار و تیم های برتر در بخش کومیته لیگ های جوانه و آینده سازان معرفی شدند. 


نائب رئیس هیات کاراته مازندران اظهار داشت: در لیگ جوانه (نوجوانان) که با حضور 33 تیم برگزار شد، تیم آکادمی کمربند سیاه از مازندران مقام دوم و تیم باشگاه صمدی از مازندران به همراه تیم سلولزی فارس مشترکا مقام سوم را کسب کردند. 


وی ادامه داد: در لیگ آینده سازان (جوانان) نیز 25 تیم در رقابت شرکت کرده بودند که تیم باشگاه صمدی از مازندران مقام نخست لیگ آینده سازان را از آن خود کرد. 


عالمی با بیان اینکه زهرا یعقوبیان از تیم آکادمی کمربند سیاه به عنوان بازیکن برتر شناخته شد، تصریح کرد: لاله صمدی از تیم باشگاه صمدی در لیگ آینده سازان و شهلا عیوضی در لیگ جوانه از استان مازندران مربیان برتر معرفی شده اند.


وی ادامه داد: کاپ اخلاق این دوره از لیگ برتر بخش کومیته کاراته نیز به زینب شهریارپور به نمایندگی تیم آکادمی کمربند سیاه اهدا شد.


نائب رئیس هیات کاراته مازندران خاطرنشان کرد: با انجام این مسابقات، لیگ برتر کاراته بانوان در بخش کومیته پایان یافت و در بخش کاتا مازندران در مسابقات کشور تیمی نداشت

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار