دانش آموزان خلخالی با شرکت در جشن نیکوکاری و اهدای هدایای نقدی خود در آستانه سال نو به کمک نیازمندان شتافتند.
کد خبر: ۱۹۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 03 March 2016

به گزارش ایرنا ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال از توزیع 12 هزار پاکت هدایای نقدی بین دانش آموزان مدارس این شهرستان خبرداد.
صفر فتح الله زاده روز چهارشنبه با بیان اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم نوع دوست خلخال بیش از دو میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان جامعه این شهرستان اهدا کردند افزود: از این میزان 130 میلیون ریال توسط دانش آموزان به صورت نقدی به صندوق های دریافت هدایای مردمی واریز شد.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در مدارس به مدت سه روز در خلخال و مناطق تابعه این شهرستان ادامه خواهد یافت هدف از برگزاری این مراسم حسنه را تقویت فرهنگ نوع دوستی ، احسان ، نیکوکاری و تبیین فرهنگ انفاق ذکر کرد.
فتح الله زاده اظهار کرد: پنج هزار خانوار شامل 10 هزار نفر از جمعیت شهرستان خلخال زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) خلخال قرار دارند که این میزان بیش از 10 درصد جمعیت کل خلخال را تشکیل می دهد.
او افزود: از این میزان دو هزار و 400 خانوار بی سرپرست و یک هزار و 500 دانش آموز زیرپوشش این نهاد مقدس هستند که پس از پایان جشن مبالغ جمع آوری شده برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه عودت داده خواهد شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار