مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با تدابیر اتخاذ شده 73 درصد انرژی برق این استان صرف بخش تولید می شود.
کد خبر: ۱۹۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 01 March 2016
محسن رضایی در گفت و گو با ایرنا افزود: از این میزان انرژی برق تولید شده 53 درصد در بخش صنعت و 20 نیز در بخش کشاورزی که به گونه ای مولد است صرف می شود.
وی، این میزان مصرف انرژی برق در بخش صنعت و تولید در این استان را بهترین شاخص خواند و اظهار کرد: نرم کشوری مصرف انرژی برق در بخش صنعت 34درصد است که شرکت توزیع نیروی برق زنجان در مقایسه با دیگر استانها در این دو بخش کارنامه بسیار قابل قبولی را دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان کاهش تلفات انرژی برق در این استان را بسیار مهم دانست و گفت: این شرکت برای کنترل و کاهش میزان تلفات انرژی برق در این استان تلاش وافر دارد.
رضایی همچنین با تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: 25 اسفند جاری، طی نشست شورای معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان عملکرد یکساله شرکت مورد بررسی قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم برای سال 95 تدوین خواهد شد.
وی تصریح کرد: قبل از استراتژی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای کاهش تلفات انرژی، میزان تلفات انرژی تولیدی این شرکت 10/85 درصد بود که پس از تدوین برنامه ازسوی شرکت توانیر در طی سالهای 93 و 94 میزان تلفات شرکت توزیع برق استان زنجان به 8/5 درصد رسید که این در بین شرکت های توزیع نیروی برق کشور قابل توجه است. 
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: این شرکت، افق برنامه خود تا سال 1404 را تدوین کرده و مقرر است در سال 1404 تلفات شرکت به چهار درصد، مراجعه حضوری بر اساس عدد دهگان به صفر برسد و میزان خاموشی در سال برای هر مشترک 140 دقیقه باشد. 
رضایی اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیش از 403 هزار مشترک و بیش از 13هزار و 500 کلیومتر شبکه در جای جای این استان برای ارائه مناسب خدمات برق و تامین انرژی پایدار و مطمئن، برنامه ریزی کرده است.
وی با بیان اینکه برای روشنایی معابر عمومی این استان از 155 هزار شعله لامپ استفاده شده است، افزود: سالانه بیش از 22 میلیارد ریال صرف روشنایی معابر عمومی به منظور تامین امنیت و آسایش شهروندان در این استان می شود در حالی که فقط بخش اندکی از این مبلغ توسط مشترکین به این شرکت پرداخت می شود.
وی، همچنین وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان را لازم و ضروی دانست و افزود: مشترکین یقین بدانند که با پرداخت به موقع بهای برق مصرفی خود موجب تسهیل در امر بسترسازی صنعت برق شده و از طرفی نیز شرکت می تواند برق مطمئن و انرژی پایداری را ارائه کند.
رضایی افزود: در غیر این صورت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با چالش بزرگی مواجه می شود که امید است مشترکین با پرداخت به موقع بها برق مصرفی، صنعت برق زنجان را برای تامین برق مطمئن و انرژی پایدار همراهی کند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار