مدیر عامل بنیاد زایر زنجان از احداث زائرسرای خیرساز در مشهد خبر داد و گفت: این زایر سرا به پیشنهاد امام جمعه و استاندار زنجان برای استفاده افراد کم بضاعت احداث می شود.
کد خبر: ۱۹۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 01 March 2016
محمدحسین شفائی در گفتگو با مهر ضمن اشاره به روند تحقق پروژه زائر سرای خیریه ساز ویژه محرومان زنجانی در مشهد افزود: نقشه‌های این زائر سرا که به کمک جمعی از خیرین طراحی می‌شود در حال اتمام است و در صورت تأمین هزینه‌ها می‌توان در بازه زمانی دو تا سه ساله آن را به بهره‌برداری رساند.

شفائی خاطرنشان کرد: زمین ۵۰۰ مترمربعی این زائر سرا  و نقشه‌ها به‌صورت رایگان تأمین شد و با تخفیفانی که شهرداری مشهد در صدور پروانه اعمال می‌کند حدود پنج میلیارد تومان هزینه برای ساخت زائر سرای هشت طبقه با چهار هزار مترمربع بنا نیاز هست.

به گفته وی بنیاد زائر زنجان متشکل از معتمدان و خیران شهر است که حمایت از ساخت زائر سرا برای خدمت‌رسانی به افراد کم‌بضاعت را به عهده خواهند داشت.

مدیرعامل بنیاد زائر زنجان گفت: زائر سرای دیگری نیز توسط هیئت‌امنای حسینیه اعظم زنجان و از محل نذورات این حسینیه برای استفاده زنجانی‌ها در مشهد احداث خواهد شد تا زنجان صاحب دو زائر سرا در این شهر مقدس شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار