فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس فردی را که با استفاده از عناوین جعلی، قصد کلاهبرداری از یک کارخانه کاشی در شهرستان مهریز را داشت، شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۹۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 01 March 2016
به گزارش تابناک یزد،سردار «ایرج کاکاوند» افزود: تحقیقات ماموران پلیس نشان می‌داد که متهم با حضور در یکی از کارخانه‌های کاشی این شهرستان و انجام چندمعامله و همچنین ارائه مدارک هویتی و معرفی خود به نام یکی از تجار و بستن قرارداد، قصد کلاهبرداری دارد. کاکاوند گفت: متهم با انجام خرید به صورت نقدی در چند مرحله و جلب اعتماد صاحب کارخانه، قصد داشت در مرحله بعدی اقدام به کلاهبرداری سنگین کند و از محل متواری شود. وی گفت: متهم 42 ساله در بازجویی‌های اداره پلیس به استفاده از عناوین جعلی برای کلاهبرداری از کارخانه اعتراف کرد و به دادسرا معرفی شد.

   توقیف محموله 23 تنی برنج قاچاق
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده اسکانیا و کشف یک میلیارد و 400 میلیون ریال برنج خارجی قاچاق خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ «محمدرضا مزیدی» با اعلام این خبر، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز در استان یزد به یک دستگاه تریلی کشنده اسکانیا که از جنوب کشور عازم تهران بود مشکوک شدند و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند. وی افزود: در بازرسی از این تریلی 23‌تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

   کشف نوشابه قاچاق در خاتم
به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی خاتم از کشف و ضبط 2202 عدد شیشه نوشیدنی قاچاق در خاتم به ارزش 150 میلیون ریال خبر داد. به گزارش ایرنا سرهنگ «علیرضا صالحی» گفت: این نوشیدنی‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیون ایسوز، کشف شد. وی اضافه کرد: خودرو مذکور از شهرستان لار در استان فارس بارگیری کرده و به سمت مشهد در حرکت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار