مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از حضور واحدهای تولیدی خوشه کفش، مبلمان و سوهان قم در نمایشگاه بغداد خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 28 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد در جلسه هفتگی خوشه‌های کسب و کار که با حضور عاملین توسعه برگزار شد، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌های خارجی فرصتی است تا واحدهای تولیدی به ارائه توانمندی‌های خود پرداخته و بازارهای صادراتی خود را توسعه دهند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به بازار کشورهای همسایه گفت: کشور عراق از جمله مهمترین بازارهای صادراتی محصولات ایرانی است و توجه دولت و بخش خصوصی به این بازار، ارزیابی و تحلیل رقبا، رعایت اصول بازاریابی می‌تواند به توسعه بازار واحدهای تولیدی منجر شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از عراق به عنوان یکی از بازارهای مهم صادراتی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: استقبال و اعتماد عراقی‌ها به کالاهای ایرانی موجب شده است که تولیدکنندگان ایرانی نگاه ویژه‌ای به بازار عراق داشته باشند.

طیبی‌نژاد گفت: در دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، واحدهای تولیدی خوشه‌های کفش، مبلمان و سوهان حضور یافته و به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.

دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بغداد به مدت سه روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی بغداد با حضور 115 شرکت ایرانی در 13 فعالیت تجاری و صنعتی و بهداشتی برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار