رییس ستاد انتخابات استان:
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به حضور 15 نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظت در هر شعبه اخذ رای و همچنین حضور نمایندگان نامزدها در شعب، تاکید کرد: امکان تخلف تاثیرگذار بر روند انتخابات در سر صندوق رای منتفی است.
کد خبر: ۱۸۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 26 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به حضور 15 نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظت در هر شعبه اخذ رای و همچنین حضور نمایندگان نامزدها در شعب، تاکید کرد: امکان تخلف تاثیرگذار بر روند انتخابات در سر صندوق رای منتفی است.

دکتر سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: خوشبختانه آرامش در فضای انتخاباتی استان حاکم است و شاهد رقابت سالم در تمام حوزه‌های انتخابیه هستیم و در مقایسه با سایر استان‌ها کمترین تخلف انتخاباتی در آذربایجان شرقی گزارش شده است.

وی همچنین با بیان این که هیچ گزارشی مبنی بر تخلف مشهود و تاثیرگذار در روند رای‌گیری به ستاد انتخابات استان نرسیده است، افزود: مواردی از خرید و فروش آرا و تطمیع افراد در برخی شعب گزارش شده است که در مجموع تاثیری در روند انتخابات نداشته و بسیاری از این گزارش‌ها نیز صحت نداشته و صرفا بر اساس حدس و گمان بوده است.

شبستری تصریح کرد: تخلف انتخاباتی باید مستند باشد و در صورتی که ثابت شود به صورت سازمان‌دهی شده تخلفی صورت می‌گیرد قطعا دستگاه قضایی با آن برخورد خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات استان در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات امروز نیز گفت: حضور مردم در شعب اخذ رای استان از ساعت 16 به نحو چشمگیری افزایش یافته و بر این اساس زمان رای‌گیری دو ساعت تمدید شد.

وی افزود: با توجه به حضور مردم در شعب رای‌گیری، احتمال این که زمان انتخابات باز هم تمدید شود زیاد است و از کسانی که تاکنون در انتخابات شرکت نکرده‌اند دعوت می‌کنیم تا در زمان باقی‌مانده با مراجعه به شعب اخذ رای، در این رویداد مهم شرکت کنند.

شبستری در خصوص زمان اعلام نتایج انتخابات نیز پیش‌بینی کرد نتایج انتخابات در شهرستان‌های استان تا ظهر فردا شنبه قطعی شود و اعلام نتایج تبریز به دلیل انتخاب شش نماینده به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین از همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران در روند برگزاری انتخابات قدردانی کرد و گفت: حضور فعال رسانه‌ها نقش بسزایی در مشارکت مردم داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار