کد خبر: ۱۸۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 26 February 2016
تابناک گیلان: فرماندار شهرستان لاهیجان حضور حداکثری مردم در انتخابات را باعث عظمت کشور دانست و گفت: به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور در لاهیجان هستیم.

مهندس کاظم کسرائی، فرماندار لاهیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، گفت: 168 صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه لاهیجان آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

 

وی اعلام کرد: سه هزار و 500 نفر در قالب عوامل اجرایی، هیئت نظارت، نمایندگان فرماندار و تامین کنندگان امنیت در اجرای سالم و پرشور انتخابات فعالیت می‌کنند.

 

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: 36 شعبه سیار در برگزاری انتخابات لاهیجان فعالیت دارند.

 

وی مشارکت مردم لاهیجان را در انتخابات خوب و گرم توصیف کرد و افزود: آرامش بر برگزاری انتخابات در لاهیجان حاکم بوده و حضور مردم رضایت بخش و پرشور است.

 

کسرائی خاطرنشان کرد: امیدوارم حضور مردم به گستردگی مورد نظر مقام معظم رهبری باشد تا مسئله مشارکت حداکثری محقق شود.

 

وی با بیان اینکه ۱۲ نامزد در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل با هم رقابت می‌کنند، گفت: در شهر لاهیجان ۱۲۹ هزار و ۱۱۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 

رئیس مرکز حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل اضافه کرد: در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل ۱۶۵هزار و  ۱۸۸نفر واجد شرایط رای داریم.

 

وی اعلام کرد: در حوزه انتخابیه لاهیجان سه هزار و ۶۰۰نفر رای اولی واجد شرایط رای دادن هستند.

 

کسرائی، حضور حداکثری مردم در انتخابات را باعث عظمت کشور دانست و گفت: به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور در لاهیجان هستیم.

 

وی تاکید کرد: مردم به خوبی دریافته‌اند که چگونه در شرایط حساس کنونی هم از حق انتخابشان استفاده کنند و هم توجه‌شان به نظام و کشور را به اثبات برسانند.

 

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که خوشبختانه مردم در تمام صحنه‌ها حاضرند و برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار