شهردار اردبیل گفت: پرداخت حق و حقوق کارگران شهرداری اردبیل به تأخیر نیفتاده و ما در پرداختی‌های‌مان به موقع و به روز عمل کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۸۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 25 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در نشست با اعضای کمیته اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی شهرداری اردبیل اظهار کرد: نه تنها هیچ حق و حقوق کارگری در مجموعه شهرداری معوق نشده است، بلکه سعی کردیم با دقت و نظارت بیشتر اقدامات مناسبی را در پرداخت حق و حقوق واقعی کارگران با اولویت اول انجام دهیم.

وی افزود: مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری با تجربه و تعهد و آشنایی به مسائل و موضوعات مختلف در سنگر خدمت‌رسانی حاضر هستند و تلاش‌شان نیز بر این است تا در بهترین شرایط خدمتی صادقانه به مردم انجام دهند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه مجموعه شهرداری اردبیل رکود عجیبی را در وضعیت درآمدی خود سپری می‌کند ولی امیدواریم در سال آینده بخش عظیمی از این رکود و عدم تحرک فعالیت‌های عمران و ساخت‌وسازها را برطرف شده ببینیم، گفت: بنده در دوران مسئولیت شهرداری اردبیل در چند ماه اخیر سعی کردم درد و مشکلات را در همه حوزه‌ها با نگاه کارشناسی و واقع‌بینانه شناسایی و نسبت به علاج‌بخشی آنها ورود پیدا کنیم که در این مسیر با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم سعی بر استفاده مفید و سازنده از توان شرکت‌های سرمایه‌گذاری مختلف بوده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: ما در این اوضاع درآمدی با یک مدیریت منسجم در خروج از وضعیت رکود اقتصادی و بها دادن به توسعه شهری ورود پیدا کردیم تا اجازه ندهیم این نارسایی‌ها و مشکلات بر بدنه شهرداری‌ها تأثیر بگذارد.

وی عملکرد شهرداری را بیشتر بر محوریت نگاه واقع‌بینانه در بودجه سالانه و مصوبات شورای شهر توصیف کرد و ادامه داد: ما به هیچ‌وجه سعی نکردیم تا نوعی بدبینی یا فرافکنی در حوزه فعالیت‌ها و عملکرد شهرداری به وجود آوریم بلکه در عمل ثابت کردیم بر تقویت رویکرد توسعه فرهنگی و اجتماعی در مجموعه شهرداری اعتقاد راسخ داریم.

شهردار اردبیل به روزهای پایانی سال و ضرورت همراهی مردم در زیباسازی سیمای شهری در استقبال از گردشگران بهاری و نوروزی اشاره کرد و گفت: هفته آینده طرح شهرداری در استقبال از بهار آغاز می‌شود و مجموعه شهرداری در اکیپ‌های مختلف تلاش می‌کند تا سطح شهر را به وضعیت قابل قبول از لحاظ تنظیف و پاکیزگی شهر برساند تا زمینه‌ای فراهم آید که بتوان در آستانه سال نو خانه‌تکانی واقعی را در سطح شهر انجام داد.

لطف‌اللهیان یادآور شد: در طرح استقبال از بهار که شهرداری مناطق مختلف انجام می‌دهند در کنار همه برنامه‌ها و تدارک مناسب شهر در استقبال از مسافران و گردشگران سعی جدی بر این خواهد بود تا پوسترها و اقلام تبلیغاتی کاندیداها که در ایام تبلیغات در مناطق مختلف شهر نوعی چهره نازیبایی را به وجود آورده است پاک‌سازی‌ها انجام شده و فضای عمومی مناسبی را در شهر اردبیل شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار