کد خبر: ۱۸۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 25 February 2016

به گزارش تابناک یزد،استاندار يزد برگزاري انتخابات مطلوب را در گروي سوق يافتن فضاي عمومي انتخابات به سمت بيان توانمندي‌ها و شايستگي‌هاي داوطلبان دانست و گفت: خوشبختانه اين شرايط با توجه به فرهنگ غني مردم دارلعباده فراهم شده است.

 "سيد محمد ميرمحمدي" در نشست مشترك ستاد انتخابات استان با هيات‌هاي نظارت و بازرسي و به صورت ويدئو كنفرانس با حضور فرمانداران استان برگزار شد، از فضاي تعامل ايجاد شده در استان به منظور انتخاباتي باشكوه قدرداني كرد و گفت: اين مهم به واسطه وجود مردم متدين و متعهد استان زياد هم دور از انتظار نيست.

وي با اشاره به گزارش‌هاي ارائه شده توسط روساي هيات‌هاي نظارت و بازرسي و فرمانداران از شرايط و فضاهاي انتخاباتي از سطح استان، اظهار كرد: خوشبختانه اين گزارش‌ها بيانگر آمادگي سراسري استان براي خلق حماسه‌اي باشكوه و چشمگير است و نشان مي‌دهد كه برنامه‌هاي آموزشي و جلسات توجيهي برگزار شده براي دست اندركاران انتخابات بسيار ثمربخش بوده است.

وي با ابراز خرسندي از رعايت قوانين و مقرارت توسط مسئولان برگزاري انتخابات در استان، گفت: خوشبختانه جريان انتخابات استان در راستاي رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر حق الناس بودن آراي مردم و لزوم امانت‌داري مسئولان در اين رابطه و همچنين اساس قرار دادن رويكرد شفافيت دولت تدبير و اميد در همه زمينه‌ها، تاكنون پيش رفته و اين موضوعات در افكار عمومي جا افتاده است.

استاندار در ادامه عنوان كرد: زماني به انتخابات مطلوب دست خواهيم يافت كه مردم و فضاي عمومي تبليغات انتخابات حول موضوع توانمندي‌ها، نقاط قوت و شايستگي‌هاي داوطلبان متمركز شود و نامزدهاي انتخاباتي نيز با  فهم و درك صحيح از تخريب يكديگر بپرهيزند و خوشبختانه با توجه به فرهنگ غني مردم دارلعباده تاكنون چنين جرياني را در استان شاهد بوده‌ايم.

وي افزود: البته مردم كشورمان نيز تجارب متعددي از مشاركت در عرصه انتخابات را دارند و با گذشت زمان نيز امكانات وسيع‌تري براي برگزاري انتخابات در كشور فراهم شده است لذا اميدواريم شاهد انتخاب شايسته‌ترين افراد در انتخابات پيش‌رو باشيم و با ايجاد مجلسي كارآمد، جايگاه و برتري ملت ما حفظ و ارتقاء يابد.

ميرمحمدي در بخشي از سخنانش از نامزدهاي انتخاباتي خواست تا براساس قانون تا مهلت تعيين شده تبليغات قانوني خود را در كمال لطف و محبت به يكديگر تداوم دهند و طرفداران انها نيز با قناعت و بزرگواري از احساسي عمل كردن پرهيز كنند.

وي همچنين با اشاره به رشد و بلوغ فكري طيف‌هاي سياسي در استان، گفت: خوشبختانه مردم نيز شناخت لازم را در مورد تفكرات، ايده‌ها و امان‌ها و نوع نگاه‌ اين طيف‌ها به مسائل مختلف پيدا كرده‌اند.

استاندار در پايان نيز با يادآور شدن وظايف نيروي انتظامي و امنيتي براي برگزاري انتخاباتي آرام در استان، در مورد توزيع مناسب تعرفه‌هاي انتخابات نيز اظهار كرد: تعرفه‌ها براساس تعداد واجدين شرايط در سطح استان توزيع شده و مازاد آن نيز با توجه به تجربيات گذشته و امكان حضور برخي افراد در شهرستان خود براي مشاركت در انتخابات، براي شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است و قطعاً در صورت كمبود تعرفه خيلي سريع براي تامين آن اقدام خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار