شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: شهرداری، محل بحث‌های سیاسی و جناحی نیست، بر همین اساس این مجموعه، بدون تاثیرپذیری از هیجانات خاص این دوره، تمرکز خود را معطوف برنامه‌های خدمتگزاری در آستانه نوروز ساخته است.
کد خبر: ۱۸۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 February 2016

به گزارش تابناک  تبریز از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدان ابراهیمی (تقاطع گلکار) اظهار داشت: اهداف اجرایی شهر باید در دو حوزه مربوط به شهروندان تبریزی و مسافران نوروزی از انسجام لازم برخوردار باشد، به همین منظور مناطق شهرداری، سازمان‌ها و سایر بخش‌های زیرمجموعه، در صورت لزوم باید با افزایش ساعات کاری، در خدمت شهروندان باشند.

وی متذکر شد: برنامه‌های نوروزی امسال، آزمونی دشوار و مهم برای چشم‌انداز گردشگری 2018 خواهد بود.

نجفی بر لزوم تکمیل هرچه سریع‌تر طرح‌های عمرانی و خدماتی تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه‌های اجرایی در آستانه نوروز باید هرچه سریع‌تر اتمام شود، همچنین کارگاه‌های عمرانی باید به طریقی بسترسازی شوند که در آستانه نوروز، لطمه‌ای به جلوه‌های ظاهری شهر وارد نشود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات هفتم اسفند را نماد بارز اداره شهروندی در مسیر اعتلا و توسعه جامعه دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری تمام ظرفیت‌ها و بسترهای خود را در خدمت برگزاری انتخابات پرشور و تبلیغات اصولی نامزدهای مختلف قرار داده است.

وی در عین حال تاکید کرد: بارها تاکید کرده‌ایم که شهرداری، محل بحث‌های سیاسی و جناحی نیست، بر همین اساس این مجموعه، بدون تاثیرپذیری از هیجانات خاص این دوره، تمرکز خود را معطوف برنامه‌های خدمتگزاری در آستانه نوروز ساخته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار